גוגל מעדכנת את Google Earth באנדרואיד עם מנוע תלת ממד חדש

מבלי להמעיט בערכן של הכרזות חשובות אחרות, אנחנו בהחלט נמצאים כעת בחודש שכולו גוגל. יחד עם כל השינויים והחידושים הרבים שהציגה החברה, ביניהם מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.0, מכשירי נקסוס חדשים, אמצעי אבטחה פיזי ושירות דוא”ל חדש בשם Inbox, פונה החברה גם לעדכון אפליקציית Google Earth לאנדרואיד.

הבשורה הגדולה בעדכון החדש: שיפור טכנולוגיית התלת-מימד הקיימת, תחום שכמעט ולא נגעו בו מאז השקתו של שירות Google Earth לפני כעשר שנים. מנוע הרינדור החדש, כך על פי הודעתה הרשמית של גוגל, יביא לתמונות חדות ואיכותיות מבעבר ולחוויית שימוש מהירה וחלקה הרבה יותר, הן בחיפוש והן בניווט עצמאי על המפה.

גוגל מציינת בנוסף כי ביצעה שינויים בעיצוב הסימונים של הכבישים והדרכים, כך שיהיו ברורים וחדים יותר. חידוש בולט נוסף יתבטא ביכולת לפתוח קבצי KML ישירות מהאפליקציה. קבצי Keyhole Markup Language מאפשרים למשתמשים להטמיע על המפה של גוגל נתיבים ומסלולים שיצרו בעצמם, מה שיהיה שימוש בעיקר למטיילים.

לבסוף, מבטיחה גוגל שמרווח העדכונים לשירות יקטן באופן משמעותי ושאלו יבוצעו בסנכרון עם העדכונים של Google Maps. דהיינו, תיקוני באגים ופיצ’רים חדשים יגיעו מהר יותר מבעבר.

העדכון לאפליקציית Google Earth צפוי להגיע ממש בקרוב דרך חנות היישומים Google Play.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים