מיקרוסופט מציעה מקום אחסון בענן ללא הגבלה לנרשמים לשירות Office 365

במיקרוסופט מעוניינים לשכנע אתכם להשתמש בשירותי האחסון בענן של החברה ומאוד רוצים שתבחרו להעלות אוטומטית את תמונות המצלמה שלכם מהמכשיר הנייד. בימים אלו מקדמת החברה את השימוש בכלים של Office 365 והיא עושה זאת בעזרת שירות הענן שלה – OneDrive. כל הנרשמים החדשים, ובסופו של דבר גם כלל המשתמשים, יקבלו מקום אחסון בלתי מוגבל בענן ללא תוספת תשלום.

בחודש האחרון מראה מיקרוסופט צמיחה עם תקוות גדולות ובשבוע שעבר פורסמו תוצאותיה הכספיות, שם הוצגה החברה באור חיובי הרבה יותר מאשר היה בשנים האחרונות: מיליוני משתמשים כבר בוחנים את גרסת המפתחים של Windows 10, מותג נוקיה עובר שינויים אדירים ורומז על העתיד לבוא ועוד דברים טובים אחרים הקורים כרגע בחברה.

אחת המחלקות האחראיות על ההצלחה היא Office 365, לכן החברה רוצה לקדם ולצ’פר כמה שניתן את משתמשי הכלי הייחודי (כל המשתמשים של Office 365 על גרסאותיה השונות Home\Buisness\University). מדובר במתנה נדיבה עד מאוד מצידה של מיקרוסופט אם מסתכלים על מצב שירותי הענן בשוק.

משתמשי Office 365 לעסקים יקבלו את ההטבה כבר בימים הקרובים, המשתמשים שהחילו את אפשרות ה-First Release יקבלו את האחסון העצום ב-2015. לעת עתה מפרסמת החברה שאפשר להתחיל להנות מהאחסון העצום – 1TB – וכבר להתחיל להעלות את כל הקבצים מהמחשב לענן בידיעה שהולך להתקבל מקום אחסון עצום.

אם אתם חלק ממשתמשי השירות של מיקרוסופט, הסתכלו כיצד תוכלו לקבל את ההטבה בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים