נחטף מה’מדפים’: מכשיר הנקסוס 6 אוזל מהמלאי תוך פחות משעה

צילום מסך מתוך Google Play Store (עיבוד: גאדג’טי)

לאחר שהכריזה על הגרסה החמישית של מערכת ההפעלה אנדרואיד ושני מכשירים חדשים עבור סדרת הנקסוס הפופלרית, הפכה אתמול ענקית שירותי הרשת גוגל את מכשיר הפאבלט הראשון שלה, נקסוס 6, זמין לרכישה דרך חנות ה-Play Store. בעוד המבקרים הביעו ספקנות וחששו להצלחתו של המכשיר בשל גדולו האימתני ומחירו הגבוה, הוכיחה גוגל אחרת כאשר פרסמה, תוך פחות משעה, שכל הדגמים של המכשיר אזלו מהמלאי.

נזכיר, מכשיר ה-Nexus 6 הינו פרי שיתוף פעולה של גוגל וחטיבת המובייל של מוטרולה, שנרכשה לא מכבר על ידי ענקית הטכנולוגיה הסינית לנובו. כשמו, מכשיר הנקסוס השישי בעל מסך 5.9 אינץ’ ברזולוציית Quad HD שיוצרת צפיפות של 496 פיקסלים לאינץ’. בלב המכשיר טמנו השתיים את ערכת השבבים Snapdragon 805 אשר מורכבת ממעבד Krait 450 מרובע ליבות בתדר 2.7GHz, זיכרון 3GB RAM ומצלמה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל.

מכשיר הנקסוס 6 יהיה מכשיר הסמארטפון הראשון להריץ את המערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.0, המביאה עימה  מהפך עיצובי ויזואלי המבוסס על עקרונות העיצוב Material Design וכן מגוון פיצ׳רים חדשים בניהם: ריבוי משתמשים, מערך אבטחה מתקדם, מסך נעילה משופר ועוד.

כאמור, על אף גודלו האימתני, נדמה שהמכשיר החדש של גוגל מצליח להפתיע ולהימכר בכמיות גדולות. נדגיש, החברה טרם פרסמה נתוני מכירות ולא ברור כמה מכשירים הציעה למכירה הראשונית, אך חלון ההזדמניות הקצר לרכישת המכשיר עשוי לרמז על מכירה של כמיות מרשימות. בשלב זה, לא ידוע מתי המכשיר יהיה זמין בשנית בחנות המקוונת של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים