הוכרז: Huawei Honor 6 פולש לאירופה עם מפרט עצמתי ומחיר של 269 אירו

אם זה טוב לחברת OnePlus הצעירה, למה לא עבור הענקית הסינית Huawei? זה כנראה מה שחשבו לעצמם בכירי החברה עם הכרזתו של סמארטפון ה-Honor 6 החדש, שמאיים על השוק האירופי כשהוא חמוש במפרט עצמתי ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד. בעוד לחברה הצעירה הייתה מגבלה של מלאים, את ה-Huawei Honor 6 לא אמורה להיות בעיה להשיג, בלי הזמנות ובלי טובות.

החדש של וואווי בעל עיצוב בסיסי יחסית, מזכיר מעט את זה של האייפון (כמיטב המסורת של החברה), אמנם בעובי של 7.5 מ”מ. המסך של ה-Honor 6 בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p ואל הגוף הדקיק נדחס מפרט מרשים הכולל את ערכת השבבים Kirin 920 מתוצרת וואווי עם מעבד שמונה ליבות: ארבע מהן מבוססות על ארכיטקטורת ARM Cortex-A15 ויפעלו בתדר 1.7GHz, ואילו הארבע הנותרות מבוססות על ארכיטקטורת ARM Cortex-A7 ויפעלו בתדר 1.3GHz.

שאר מפרטו של המכשיר כולל זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה אחורית עם חיישן 13 מגה-פיקסל מבית סוני ופלאש LED כפול, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 16GB, חריץ הרחבה MicroSD, תמיכה ב-LTE Advaced וסוללת 3,000mAh. מערכת ההפעלה איתה מגיע המכשיר היא Emotion UI 2.3 המבוססת על אנדרואיד 4.4.2 KitKat. לצערנו, ובניגוד למכשיר ה-OnePlus One, אין אפשרות לרכוש אותו עם מערכת אנדרואיד נקייה או CyanogenMod שיכולים להפוך את המכשיר ללהיט.

סמארטפון ה-Huawei Honor 6 יהיה זמין לרכישה דרך אתר יעודי שפתחה וואווי למכירה באירופה או דרך משווקים כמו אמזון במחיר של 269 אירו (כ-1280 שקלים). מדובר בתג מחיר תחרותי מאוד המאיים על מכשירי הדגל של היצרניות המובילות. כיום לא משווקים מכשירים מסדרת ה-Honor בישראל על-ידי היבואן הרשמי של מוצרי המובייל של וואווי, אולם ייתכן והגעתו של המכשיר לאירופה תפתח את הצוהר ותגרום לחברה לשווקו גם אצלנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים