גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy Note 4 בפתיחת קופסה

הבוקר (ה’) קיבלנו לידינו את סמארטפון הדגל החדש Samsung Galaxy Note 4, הדגם הרביעי בסדרת הפאבלטים עם המסך הגדול של סמסונג, שאמור להיות הלהיט הגדול התורן של החברה. כמיטב המסורת, Galaxy Note 4 מצויד במפרט עשיר הכולל לראשונה בסדרה מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציה גבוהה במיוחד של 2,560X1,440 (המכונה QHD), כמו גם בעט הסטילוס החכם S-Pen שזוכה לרענון.

הקופסה של המכשיר נראית פשוטה וקומפקטית למדי, אין עליה תמונה של המכשיר, היא עשויה קרטון בצבע אפור ובטקסטורה רגילה. על חזית הקופסה רשום רק “Samsung Galaxy Note 4” עם הספרה “4” בגדול, בעוד בגב הקופסה מתואר מפרטו ותכונותיו הבולטות. הקופסה לא מספקת תחושת פרימיום, מה שלדוגמה מאוד בולט אצל זו של סמארטפון ה-OnePlus One. סמסונג כנראה מקווה שתשומת הלב שלכם תהיה דווקא למכשיר המרשים שנמצא בתוכה ולא לגימיקים אחרים.

תוכן הקופסה של ה-Samsung Galaxy Note 4 לא כולל הפתעות מיוחדות:

  • מטען קיר חשמלי
  • כבל העברת נתונים USB-MicroUSB
  • אזניות מבית סמסונג עם דיבורית וכפתורי שליטה בנגן המוזיקה
  • ראשי גומי בגדלים שונים להלבשה על האוזניות
  • כלי להסרת ראש עט S-Pen וראשים חלופיים
  • ניירת: הדרכות, אזהרות, אחריות

Samsung-Galaxy-Note-4-Unboxing-Boxהוצאתו הראשונה של ה-Galaxy Note 4 מהקופסה מספקת תחושה מפתיעה למי שהשתמש במכשירי סמסונג בעבר – מיד מרגישים שהחברה עשתה שינוי בצעד הנכון. הוא מרגיש נפלא ביד בזכות מסגרת האלומיניום וגב העור המזוייף נעים לאחיזה – במיוחד שויתרו על התפרים שלא עבדו על אף אחד.

הרכבת הסוללה והכנסת כרטיס הסים דורשת פתיחה של גב המכשיר, זו לא מסובכת יתר על המידה, אמנם את הסגירה מצאנו מאתגרת. ההפעלה הראשונית דומה לזו של רוב סמארטפוני אנדרואיד אחרים, אמנם בגלל שמדובר במכשיר של סמסונג, תתבקשו להירשם לחשבון משתמש של החברה – אתם לא חייבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים