גוגל תערוך אירוע המתמקד ב-Project Ara בתחילת 2015 ותחשוף פרטים חדשים

חברת גוגל הכריזה רשמית על שני אירועים המתמקדים בסמארטפון המודולארי פרי פיתוחה, Project Ara, הראשון בהם ייערך ב-14 בינואר 2015 בקמפוס של החברה במאונטיין וויו, קליפורניה, ואירוע נוסף תערוך גוגל בסינגפור ב-21 בינואר. במהלך האירועים תחשוף החברה פרטים חדשים וחשובים אודות פלטפורמת Ara, התוכנה של הסמארטפון המודולארי וזמינותו לרכישה. את הפרטים תספק קבוצת הטכנולוגיות והפרוייקטים המתקדמים בגוגל (Google ATAP) האחראית על Project Ara.

הסמארטפון המודולארי של גוגל הוא חלק מפלטפורמה רחבה שתאפשר לחברות לפתח עבורו מודולים שניתן יהיה לחבר למכשיר. החברות יוכלו לייצר ולמכור מודולים בדיוק כמו שעושים עם אפליקיציות באמצעות כלים חינמיים ופתוחים שגוגל תספק וחנות יעודית. במהלך האירוע אנו צפויים לראות מודולים צד שלישי ראשונים והדגמות.

אותנו מעניין במיוחד לראות איך יהיה ניתן להחליף מודולים שונים מבלי להפעיל מחדש את המכשיר, בעיקר בגלל שהמקום למודולים מוגבל אולי נצטרך במהלך היום להחליף בין המצלמה למגבר אודיו איכותי עבור האזניות. כמעט כל המודולים יהיו ניתנים להחלפה ללא כיבוי המכשיר למעט המסך והמעבד. בוידאו המצורף, שצולם בביקור קבוצת Phonebloks במעבדות הפיתוח של פרוייקט Ara, ניתן לראות את הטלפון המודולארי מבצע אתחול וכשהוא פעיל לחלוטין:

חברת גוגל אישרה שתתחיל בפיילוט של Project Ara במהלך 2015 ופרטים על כיצד ניתן להצטרף אליו אנו צפויים לקבל באירוע. אל דאגה, בניגוד למשקפי Google Glass הסמארטפון המודולארי יהיה זמין גם בהפצה רחבה ובמחיר בסיס אטרקטיבי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים