-פרסומת-

אינסטגרם תאפשר לחברות לפרסם פרסומות מבוססות וידאו

| יום שבת, 1 בנובמבר 2014, 13:40 | אפליקציות

אינסטגרם, הרשת החברתית לשיתוף תמונות הגדולה בעולם, הודיעה כי מעתה תאפשר למפרסמים לשלב פרסומות המכילות סרטוני וידאו קצרים בתוך הפיד של המשתמש. במהלך השנה האחרונה אפשרה אינסטגרם למפרסמים לשלב רק תמונות כפרסומות וגם זאת בעדינות רבה ונראה כי הוספת סרטונים הם עליית מדרגה מבחינת המפרסמים.

נכון לעכשיו אינסטגרם בוחנת את האפשרות של שילוב תוכן מסוג זה בזהירות רבה מאחר והוא יכול להשפיע בצורה ניכרת על חווית השימוש. לשם כך רק מספר מצומצם של חברות נבחרו להיות הראשונות להעלות סרטוני וידאו של המותג שלהן או של מוצר אותו הן מוכרות. בין החברות ניתן למצוא את דיסני המקדמת את סרטה החדש 6 Big Hero ולצידה נמצאת גם חברת Activision אשר משווקת את משחק Call of Duty: Advanced Warfare המדובר שצריך להיות מושק בשבוע הבא.

מאחר ועדיין מדובר על שירות ניסיוני אינסטגרם תוודא כי כל הפרסומות אכן מתאימות “לרוח האפליקציה” ותקפיד כי יהיו בעלות פן עיצובי או כאלה שאינן בנאליות כפי שאנו רואים בטלווזיה או במדיות אחרות. נכון לעכשיו, רשימת הסרטונים החלקית שפורסמה מראה כי אכן מדובר על פרסומות מושקעות יחסית שאינן סטנדרטיות, אך מנגד ישנן כמה שמתנהגות ונראות כמו פרסומות רגילות לכל דבר.

נכון לעכשיו אינסטגרם תציע למפרסמים כמה אפשרויות ניתוח ופילוח משתמשים מעטות מאוד ובפועל תאפשר להם לבחור את קהל היעד שלהם על פי: גיל, מין ומדינה. עם זאת, אסור להתעלם כי מדובר בחברת בת של פייסבוק אשר אוגרת מידע עצום על כל משתמש, כך שבעתיד הלא רחוק סביר להניח כי לאינסטגרם יהיה מידע מעמיק יותר אודות המשתמש והיא תאפשר לבצע פרסום ממוקד יותר.

הצעד הנוכחי של אינסטגרם אינו מקרי וגם התזמון שלו מלמד רבות על שוק הפרסום במובייל עם דגש על פרסום מבוסס וידאו. אינסטגרם, כמרבית החברות האחרות יודעת כי פרסום מבוסס וידאו יכול להעביר מסר מורכב, רגשי ועמוק יותר מאשר תמונה, מה שעתיד לקרוץ ללא מעט מפרסמים פוטנציאלים. גם המתחרות הגדולות של אינסגטרם כדוגמת Snapchat ו-Tumbler מצליחות לעשות חייל והראשונה אף חתמה על חוזה פרסום ראשון עם Universal Pictures לקראת צאתו של הסרט Ouija.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
קריאה נוספת
עוד על הכותב
author-image
אורי אליאבייב, עורך מדורי סטארטאפים ואפליקציות
uri@gadgety.co.il
בוגר יחידה מודיעינית ובעל ניסיון ב-QA (הבאגים נמשכים אליו). חייב לנסות כל אפליקציה חדשה שיוצאת ומת על סטארטאפים ישראלים. לקינוח - חובב ביליארד מושבע.
סלולרי: Samsung Galaxy S3 | מחשב: Windows 8
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות