אפל משחררת כלי להסרת משתמשי אייפון לשעבר משירות iMessage

אפל השיקה כלי חדש באתר הבית שלה המיועד למשתמשי אנדרואיד שביקשו לנטוש את פלטפורמת ה-iOS של החברה ונתקלו בקשיים בניתוק משירות המסרים iMessage. הכלי החדש מאפשר ניתוק מוחלט של מספר הטלפון של המשתמשים (לשעבר) בשירות ומגיע בעקבות הבטחתה של החברה ממאי האחרון להציג פתרון לנושא.

במשך מספר שנים גילו משתמשי אנדרואיד מסויימים כי המעבר למכשיר חדש אחרי שהיה בבעלותם אייפון, אינו צעד פשוט, שכן הודעות SMS שנשלחו אליהם בעבר דרך שירות iMessage של אפל, לא התקבלו במכשיריהם החדשים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

אחד מאותם משתמשים, החליט לתבוע את אפל בגין התופעה המטרידה וטען כי אפל חיבלה במכשירו החדש על-ידי נעילת הודעות המגיעות מאנשי קשר עימם שוחח בעבר דרך שירות ה-iMessage. התקלה ככל הנראה נגרמה בשל חוסר זיהוי מצידה של אפל כי מספר הטלפון שהיה בשימוש במכשיר אייפון עבר למכשיר מסוג אחר, ובשל כך לא נותק הקשר עם שירותי הענן של החברה, שהביאו לכך שההודעות לא הגיעו ליעדן.

הכלי שהשיקה אפל מציע פתרון פשוט למדי וכל שנדרש הוא לכבות את שירות ה-iMessage דרך מכשיר האייפון הישן כשכרטיס ה-SIM שלכם בפנים‎. במידה ועברו המשתמשים לטלפון החדש ולא מעוניינים או מסוגלים לחזור ולבטל את השירות דרך האייפון הישן (בכל זאת, nano-SIM), או אם הפתרון הראשון לא עזר – ניתן להזין את מספר הטלפון של המשתמש לאתר החברה ולהסירו לחלוטין מהשירות.

כלי הסרת שירות iMessage זמין באתר אפל – לחצו כאן למעבר


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים