השעון החכם של LG מריץ את המשחקים של קונסולת הפלייסטיישן הראשונה

תמונה: צילום מסך EpicLPer

לפני כחודש, חובב טכנולוגיה המוכר בכינויו EpicLPer, הצליח להריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס 95 על שעון האנדרואיד החכם של סמסונג. המערכת אמנם רצה עם לא מעט באגים, לאגים וכשרוב התכונות לא עובדות, אך העובדה שניתן להריץ את המערכת המורכבת על השעון החכם בהחלט מרשימה. כעת, הלך המפתח צעד אחד קדימה עם הצעה חדשה – הרצה של משחקי קונסולת הפלייסטיישן הראשונה על השעון החכם של LG.

הבעיה העיקרית בניסיון זה הייתה בסביבת התוכנה ולא החומרה. הפלייסטיישן הראשון היה בעל מעבד RISC 34MHZ עם 2MB RAM ו-1MB GPU. השעון החכם של LG הוא כמו מחשב-על לעומת מפרט זה: מעבד חד-ליבתי במהירות 1.2GHZ המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 400 עם מעבד גרפי מסדרת Adreno 305 במהירות 450MHZ, זכרון פנימי 512MB RAM ונפח אחסון של 4GB.

מבחינת התוכנה, הקשיים היחידים מולם נתקל המפתח היו בצד ההפעלה והשימוש בזמן המשחק. EpicLPer מצא דרך להפעיל את המשחקים בתוך סביבת עבודה נקייה יחסית דרך שימוש במספר אמולטורים של ה-PS1 כדוגמת ePSXe. זאת כשלפני חודש ההאקר הצליח להתאים את האמולטור של ווינדוס – DOSBox למערכת שעון חכם של אנדרואיד. מבחינת השימוש, הוידאו למטה מראה שלא קל לשחק עם הדמיית המשחקים במסך בגודל 1.65 אינץ’. בטח לא עם ידיים של אדם מבוגר יחסית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים