תמונות ראשונות חושפות את סמארטפון ZTE Nubia Z9 ללא שוליים כלל

תמונות ראשונות, לכאורה, של סמארטפון הדגל הבא מבית חברת ZTE הסינית, Nubia Z9, מגיעות אלינו מסין ונראה שמדובר במכשיר מעניין במיוחד. המקור לא מאשר שאכן מדובר במכשיר הדגל הבא של ZTE, אבל העיצוב בהחלט מתאים לסדרת ה-Nubia של היצרנית.

התמונות של הסמארטפון החשוד כ-Nubia Z9 חושפות מכשיר עם כפתור הבית האדום, שהפך לסמל של הסדרה. האלמנט העיצובי המשמעותי יותר הוא המסך, שנראה שמכסה את מרבית חלקו הקדמי של המכשיר. סביב גוף המכשיר ניתן לזהות מסגרת מתכתית ומסך ה-Nubia Z9 מצדדיו מגיע עד אליה מבלי שוליים שיפרידו ביניהם. אם אכן זה המצב, מדובר במכשיר עם השוליים הדקים ביותר שראינו עד כה, דבר המשווה את ההישג המרשים של סמארטפון Sharp Aquos Crystal.

לפי מקורות המקורבים לעניין, סמארטפון ה-ZTE Nubia Z9 יהיה בעל מפרט המתאים למכשיר דגל המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 805, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה עם מייצב תמונה אופטי (OIS) ומסך ברזולוציית Full HD 1080P ללא שוליים.

מכשיר הדגל הנוכחי של החברה לסדרת ה-Nubia הוכרז בחודש יולי האחרון, כך שחשיפתו של דגם חדש כנראה ולא תגיע כל כך מהר. ה-Nubia Z7 כולל מפרט מרשים למדי בעצמו עם מסך QHD בגודל 5.5 אינץ’, ערכת השבבים Snapdragon 801 וזיכרון 3GB RAM. בשל הרזולוציה הנמוכה המוצגת עבור המכשיר, ייתכן ומדובר דווקא בדגם המשך ל-Nubia Z7 Max, שהוכרז לצידו של מכשיר הדגל עם מפרט צנוע מעט יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים