ה-iPhone 6 מוכר פי שלושה מכמות מכשירי ה-iPhone 6 Plus

למרות שידוע שהאייפון 6 והאייפון 6 פלוס נחטפים כמו לחמניות טריות בארה”ב, עד כה לא הסכימה אפל לחשוף את הנתונים המדויקים בנוגע ליחס המכירות בין שני המכשירים. לעומת זאת, מסקר עצמאי של Consumer Intelligence Research Partners עולה כי ישנו יתרון ברור לאייפון 6 עם 68% מסך כל המכירות, זאת לעומת 23% או לכל היותר 24% בלבד לאייפון 6 פלוס הגדול יותר (5.5 אינץ’ לעומת 4.7 אינץ’).

לפני שקופצים למסקנות חד משמעיות באשר לאטרקטיביות המכשירים זה מול זה, חשוב לזכור גם שקיים מחסור בשוק במכשירי iPhone 6 Plus, כך שבהחלט ייתכן שהביקוש למכשיר גדול יותר מכפי שנתונים אלו חושפים. בסך הכל, שני הדגמים החדשים היו אחראים ל-91% מסך כל מכירות האייפונים בחודש ההשקה, כאשר תשעת האחוזים הנותרים מתחלקים בין האייפון 5S לאייפון 5C.

קריאה נוספת: גאדג’טי מסקר: Apple iPhone 6 – אפל עוברת למגרש המסכים הגדולים

אם משווים זאת לנתוני סקרים שפורסמו בשנה שעברה, מגלים שאז תפסו מכירות ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C סך של 84% בלבד מסך כל המכירות, כך שבהחלט ייתכן שההתעניינות הגוברת של הצרכנים באייפון 6 יסודה במסך הגדול יותר המגיע עם שני הדגמים החדשים.

ממצא מעניין נוסף הוא שקיבולת הזיכרון הממוצעת של המכשירים שנמכרו קפצה ל -48 ג’יגה בייט, כפול מאשר בשנה שעברה. גם זאת קל להסביר אם לוקחים בחשבון שהאייפון 6 זמין רק בגרסאות 16, 64 ו-128 ג’יגה בייט ללא גרסת ביניים של 32 ג’יגה בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים