אפל מעדכנת ל-iOS 8.1.1 ומספקת שיפורי ביצועים במכשירי iPhone 4S ואייפד 2

אמש (ב’) שלחה אפל למשתמשי המכשירים מבוסס iOS עדכון מהאוויר (OTA) לגרסה 8.1.1 של מערכת ההפעלה. מדובר בעדכון ביניים מינורי עבור מרבית המשתמשים, אולם בין תיקוני הבאגים הרבים שבוצעו במערכת, מתייחסת אפל באופן ספציפי לשיפורי ביצועים הנוגעים למכשירי הדור הישן – האייפון 4S והאייפד 2.

רבים ממשתמשיה של אפל למדו בשנה שעברה, עם עדכון מערכת ההפעלה לגרסת iOS 7, כי המכשירים מהדורות הישנים יותר לא מסוגלים להתמודד היטב עם השינויים שערכה החברה בצד הויזואלי. תלונות רבות הנוגעות לאיטיות המכשירים הישנים גרמו לאפל לשלוח עדכון שיעודו העיקרי היה התייחסות לבעיה זו.

כעת, עם העדכון החדש, פונה אפל לספק לבעלי מכשירים המבוססים על ערכת השבבים הישנה יותר של החברה, Apple A5, פתרון דומה. עבור מי שחיכו עד עתה כדי לעדכן למערכת ההפעלה iOS 8, יהיה מדובר בעדכון בעל נפח גדול במיוחד (מאות ואף אלפי מגה). עם השקתה של iOS 8 נתקלו רבים מהמשתמשים בנפחים גדולים של קבצי העדכון, ששלחו אותם לבצע את ההתקנה דרך תוכנת אייטיונס במחשב, במקום דרך עדכון מהאוויר.

לשם התקנת העדכון תתבקשו לחבר את המכשיר לחשמל או לוודא כי ברשותכם מעל 50% מהסוללה וכי אתם מחוברים לרשת WiFi. העדכון מתבצע דרך האוויר וניתן לגישה דרך אפליקציית ההגדרות במכשיר בתפריט “כללי”>”עדכוני תוכנה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים