וידאו: צפו באנדרואיד 5.0 רצה על Samsung Galaxy S4/S5/Note 3

לקראת שחרורה הצפוי של גרסת מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, אנדרואיד 5.0 לוליפופ, מציג אתר SamMobile שלושה סרטוני וידאו חדשים של מכשירי הדגל של סמסונג משנת 2013 ו-2014, הם ה-Galaxy S4 וה-Galaxy S5 ובנוסף גם ה-Galaxy Note 3, המריצים את מערכת ההפעלה.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה אנו זוכים לצפות בסרטונים המציגים את גרסת Lollipop על מכשיריה של סמסונג, אולם גרסאות ה-Firmware הממשיכות להתעדכן בהחלט מהוות סימן חיובי באשר לשחרורה הקרב של מערכת ההפעלה, הצפוי לדצמבר 2014 ואולי אף תחילת 2015.

מכשיר הדגל האחרון של החברה, Galaxy S5, אינו מציג שינויים רבים בוידאו, כאשר מגירת הכלים במכשיר מקבלת מספר אפשרויות חדשות לביצוע פעולות מהירות במכשיר. המדגים בוידאו מציין בעיקר את השיפור בביצועי המכשיר, אלו, כפי הנראה, מהווים חשיבות לא מועטה עבור כל משתמש במכשיר סמארטפון, העשוי לחשוש מעדכון העשוי לגרום לירידה בביצועים.

גם במקרה של ה-Galaxy S4, שכבר הוצג בוידאו עם אנדרואיד 5.0 מוקדם יותר החודש, מדובר בעיקר בשינויים המעידים על התקרבות מועד ההשקה של הגרסה החדשה למכשיר. כבר ניתן לראות וידג’טים על גבי המסך ומספר אייקונים המהווים קיצורי דרך להגדרות שהיו חסרות בגרסאות Firmware קודמות, מופיעות גם הן עתה במכשיר. בוידאו ניתן לראות דגש על אפליקציית המצלמה, זו אינה נראית שונה מבעבר, אולם המדגים בוידאו מציין את מהירות הטעינה הראשונה שלה לטובה.

כמו כן, ניתן להתרשם כי המעבר בין מסכי הבית והתזוזה בתפריטים השונים הינו חלק למדי, סימן נוסף לכך שסמסונג מתקדמת בהטמעת האספקטים הויזואלים של מערכת ההפעלה החדשה, תוך שילובה בממשק המשתמש TouchWiz.

דווקא במקרה של דגם הפאבלט Galaxy Note 3 המוצג יחד עם מערכת ההפעלה החדשה בוידאו, נכונה מעט אכזבה. ניתן לראות בסקירתן של רבות מהאפליקציות במכשיר כי חלק מהן עולות לאט וכי התנועה בתפריטים אינה תמיד חלקה. בוידאו מבקרים, ובצדק, גם את חוסר האחידות בין המסכים השונים במכשיר, חלקם מציגים את הסטטוס בר וחלקם לא.

ניתן לשים לב שההתאמה ל-Material Design גם היא עדיין לא הושלמה ובמספר מקרים חופפות הגרפיקות הצפות על פני אחרות המופיעות על המסך. יש לשער כי הגרסה המוצגת בוידאו אינה קרובה לסיום, מה שעשוי להעיד גם על השקה מעט מאוחרת יותר של מערכת ההפעלה עבור מכשיר זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים