כיסוי חדש לאייפון יהפוך כל משטח מסביבו למסך מגע מורחב

באירוע החשיפה האחרון של אפל הכריזה החברה על שני מכשירים חדשים שקיבלו מסך גדול בהרבה ובכך הביאה את הבשורה המבוקשת גם למכשירי האייפון. אך כמה שלא נגדיל את המסך לפעמים הוא פשוט לא יהיה גדול דיו. פרויקט מימון המונים חדש בשם Fuffr מציע לרתום גם את המשטחים שליד המכשיר ולהשתמש בהם כמסך מגע לכל דבר.

Fuffr הוא כיסוי חכם המולבש על מכשיר האייפון ומרחיב באופן וירטואלי את שטח המגע של המסך. כפועל יוצא מכך, ארבעת האזורים – החלק העליון, התחתון ושני צידי המכשיר, הופכים לשלוחות של המסך וניתן לתפעל את המכשיר על ידי לחיצות על המשטח שנמצא בטווח הפעולה של הכיסוי.

איך הפלא הזה עובד? בתוך הקייס עצמו, המתחבר למכשיר האייפון באמצעות קישורית ה-Bluetooth, ישנן נורות אינפרה אדום קטנות שיודעות לקלוט את מיקומן ותנועתן של אצבעות המשתמש כאשר הוא מזיז אותן ולאחר מכן מתורגמות אותן הפעולות לכדי לחיצות של ממש במסך המגע הראשי.

יש לצין כי הנורות מסוגלות לא רק לקלוט פעולות פשוטות, אלא מאפשרות מגוון רחב של פעולות מורכבות, אפילו כאלה המתבצעות על ידי מספר אצבעות במקביל. Fuffr יאפשר לרוכשים לבצע את כל אותן הפעולות שאופייניות למסך המגע כגון התקרבות, סיבוב בסגנון מולטיטאצ’ – כל זאת גם כאשר התנועות נעשות בפועל על גבי משטח אחר.

נכון לעכשיו, מפתחיו של Fuffr משווקים את הכיסוי החכם כמעיין אביזר משלים למשחקים הרצים על מובייל ועל סמך זאת מפתחים את Fuffr. למרבה הצער, המשחקים הקיימים כיום בחנות האפליקציות לא יעבדו ישירות עם הכיסוי החכם, ועל מפתחי האפליקציות לבצע התאמה כדי לתמוך בחווית המשחק החדשה. Fuffr מתגאה בכך שנשלחו מספר רב של גרסאות פיתוח למפתחים שונים בעולם ובחברה המפתחת את המוצר כבר עובדים על משחקים שיהיו זמינים בעת ההשקה ועל השילוח למזמינים הראשונים.

7751ea7dc539e62103fa10ea50d5790b_original

Fuffr יהיה זמין עבור מכשירי ה-iPhone 5\5S ו-iPhone 6 בעלות של 59 דולר (227 שקל) והכיסויים הראשונים עתידים להגיע למזמינים באביב 2015, בעוד שלקהל הרחב המכשיר יהיה זמין בסתיו 2015. כל אלו שרוצים להכניס קצת צבע לחיים ישמחו לדעת כי Fuffr יהיה זמין בארבע צבעים: שחור, לבן, כחול וורוד כבר בעת ההשקה. כולנו תקווה כי אם הקמפיין אכן יצליח, נזכה לראות את היישום של הטכנולוגיה החדשה גם באפליקציות נוספות ולא רק במשחקים.

לעמוד הקמפיין – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים