Onecue של eyeSight הישראלית יאפשר שליטה במכשירים באמצעות מחוות ידים

כבר שנים אנחנו שומעים על חברות וסטארטפים מכל העולם שמבטיחים שממש בקרוב נזרוק את כל השלטים בבית ונעבור לשלוט על כל המכשירים שברשותנו באמצעות מחוות ידיים. אחת מהחלוצות בתחום היא חברת eyeSight הישראלית שהשיקה היום מוצר חדש פרי פיתוחה בשם Onecue, המאפשר למשתמש לשלוט על כל המוצרים בביתו באמצעות סט של תנועות ידיים מוגדרת.

Onecue הוא בעצם מצלמה חכמה, המזכירה מעט את מצלמת הקינקט, היודעת לזהות את מחוות הידיים של המשתמש ולתרגם אותן לכדי פעולות של ממש בכל מכשיר חשמלי. בסרטון שהציגה Onecue מדגימה החברה כיצד ניתן לשלוט על הטלוויזיה כדי להחליף ערוצים, להשתיק אותה ועוד. לצד זאת, ניתן לתפעל את Apple TV ולנווט בה ולקינוח אף לסדר ולכוון את הגדרות השמע ברסיבר או במערכת השמע.

מלבד יכולות אלו, הכוללות שליטה על מכשיריים חשמליים “סטנדרטים” למדי, דווקא מה שמצליח להרשים בהדגמה של Onecue הינה ההתמשקות עם רכיבים חשמליים נוספים שאינם בהכרח גאדג’טים מוכרים ונפוצים. דוגמה אחת לכך היא היכולת לשלוט בתריסים החשמליים שמצויים בחלונות, או מנגד בבקר החכם של חברת Nest, אותה רכשה גוגל לפני זמן מה.

נראה כי Onecue לא עצרה כאן והצליחה לכלול את הנורה החכמה של פילפס, ה-Philips Hue, מה שאומר שבאמצעות Onecue נוכל לשלוט על האורות השונים בבית. מלבד מכשירים אלו, Onecue חשפה כי תתמוך גם בממירי כבלים נפוצים, קונסולות המשחקים הנפוצה Xbox ומכשירים נוספים.

בהינף יד

Onecue כוללת מסך LCD קטן בגודל 3.0 אינץ’ אשר יעניק למשתמש חיווי על הפעולות שנעשו, קישוריות Bluetooth 4.0/LE ו-WiFi מתקן 802.11b/g/n, שיאפשרו התממשקות עם מכשירים נוספים, חיישני אינפרה אדום, שיקלטו את תנועות המשתמש, ורמקול ייעודי, שככל הנראה יוכל להעניק גם משוב קולי.

onecue_01_NO_TV.311_1024x1024

eyeSight חרטה על דגלה להנגיש את הטכנולוגיה לכמה שיותר אנשים ולכן החליטה להעניק ל-Onecue תג מחיר זול במיוחד העומד על 129 דולר (497 שקל) עבור הרוכשים הראשונים, כאשר בעתיד המכשיר צפוי לעלות כ-199 דולר. המכשיר מגיע במגוון צבעים: שחור, לבן, אדום וכחול והמזמינים הראשונים יזכו לקבל את המכשיר בחודשים הראשונים של שנת 2015.

להזמנת המוצר ולפרטים נוספים – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים