צפו: הטריילר הראשון לסרט “עולם היורה” עמוס בכל טוב טכנולוגי

פרק ההמשך לסדרת הסרטים פארק היורה (Jurassic Park), עולם היורה, יגיע ביוני 2015 וצפוי להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לדינוזאורים מאז, ובכן, הסרט המקורי שהוקרן לראשונה ב-1993. הסרט החדש שוב ימשוך אנשים לפארק שעשועים עתידני שהנושא העיקרי בו הוא יצורים שנכחדו לפני מיליוני שנים, אבל הדבר המעניין ביותר, לפחות עבורנו, בטריילר ששיחררה אמש (ג’) לראשונה יוניברסל סטודיוס, הוא כמות המוצרים והפיתוחים הטכנולוגיים המשולבים בו.

זה מתחיל עם פיסת טכנולוגיה מעניינת העשויה לקדם המון את שוק הרכב. מדובר בכלי נסיעה סגור העונה לשם GyroSphere, רמז לאופן פעולתו באמצעות גירוסקופ. ה”רכב” יכול לשכן שני אנשים וכפי הנראה יכול לנוע ללא מפריע גם בשטחים פתוחים (דקה 0:51).

GyroSphere

מיד לאחר ה-GyroSphere ניתן לצפות, ולו רק לרגע, בהבזק של רכבת Bullet מהירה במיוחד הנעה על מסילה, אשר כפי הנראה מקיפה את האי איסלה נובלר, בו מתרחש הסרט Jurassic World. רכבות Bullet הן אמנם לא דבר כה חדש והן פועלות ביפן מזה שנים רבות, אולם מרתק לראות רכבת זו בשימוש על-ידי מבקרי האי ממש כמו הרכבות (האיטיות למדי) המקיפות את פארקי השעשועים של דיסני במספר מקומות בעולם. (דקה 0:59).

סמסונג מפגינה עוצמה ברבים מהסרטים הצפויים להיות שוברי קופות ועל כן אין זה מפתיע למצוא את נוכחותה כבר בטריילר הראשון של עולם היורה. זה מתחיל במספר סמארטפונים המופיעים ברבות מהידיים של הקהל הצופה במופע המוכר, שמגיע כמחווה ללוויתן “שאמו”, אבל בעולם היורה כנראה וייחשב “שאמו” לסוג של תינוק. (דקה 1:10).

Samsung-Smartphones-ShamoXL

כלי טכנולוגי נוסף שתפס את עינינו הופיע בעת בילוי במעבדות בהן עובדים המדענים לפיתוח זני הדינוזאורים השונים. מדובר באינקובטור המסוגל לנוע בחדר תוך ריחוף מעל הרצפה. לא ברורה הסיבה לכך ואולי עינינו רק מתעתעות בנו, אבל לאור הפיתוח האחרון של ה-Hoverboard שהוצג לאחרונה, אולי גם אינקובטור מרחף אינו מוצר בלתי נתפש. (דקה 1:24).

Flying-Incubator

אם נוכחותה של סמסונג באמצעות סמארטפונים לא הספיקה, הרי שהחברה משלבת גם את מסכי הטלויזיות שלה בסרט, אלו מציגים אינסוף תמונות מרשימות של גנים המרכיבים את הדינוזאורים בפארק. (דקה 1:29), אולם החלק המהותי ביותר בסרט נוגע דווקא לצד המדעי ומדבר על שילוב גנים שונים של חיות ליצירת זן חדש של דינוזאור. (דקה: 1:30).

סמסונג תחזור, אף שבמקרה זה אין הדבר ודאי, בדקה ה-1:54, עם עוד כמה ממסכי הטלויזיה שלה. במקרה זה, מדובר במסכי מגע גדולים במיוחד המשמשים את העובדים במרכז הבקרה של האי ומפקחים מלמעלה על כל המתרחש בו.

לסיום, איך אפשר בלי להראות עוד מוצר אחד של סמסונג? הפעם מדובר בשעון חכם הנראה כמו ה-Galaxy Gear של החברה עם המצלמה הממוקמת על-גבי הרצועה הקדמית שלו, מה שמוביל אותנו לשאלה – לא יכולתם להרשות לעצמכם דגם חדש יותר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים