הודלף: Huawei Honor 6X עם מצלמה בעלת שני חיישנים יוכרז ב-16 בדצמבר

אם נאמין להדלפות האחרונות, חברת Huawei תחשוף בקרוב דגם נוסף לסדרת מכשירי ה-Honor שלה. המכשיר החדש, המכונה Honor 6X בעל מסך בגודל 5.5 אינץ’, יהיה מעניין במיוחד בזכות מערך מצלמה מיוחד בגבו עם זוג חיישנים, המזכיר לנו את השמועה האחרונה לגבי המצלמה של האייפון הבא שדיברה על תצורה דומה.

מפרטו של Honor 6X לא יהיה מהעצמתיים בשוק ויתבסס על ערכת שבבים Kirin עם מעבד שמונה-ליבות 1.8Ghz מבית Huawei, זיכרון פנימי 3GB RAM, מסך Full HD 1080P, נפח אחסון מובנה 16GB או 32GB וחריץ הרחבה MicroSD. המכשיר יהיה דק יחסית ויגיע בעובי של 7.5 מ”מ. למרבה האכזבה, השמועות מדברות כרגע על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4.4 KitKat אותה הוא יריץ.

הרכיב המעניין ביותר ב-Honor 6X הוא מערך הצילום הנמצא בגבו, שכפי שניתן לראות בתמונות הינו בעל שני חיישני צילום. לא ברור אם תפקודם יהיה דומה לזה של ה-HTC One M8, המאפשר שינוי פוקוס לאחר צילום התמונה, או שאולי בוואווי יהיו נועזים יותר ויקדימו את אפל, כאשר זוג החיישנים יעבדו יחדיו על מנת לספק תמונה איכותית יותר.

חברת וואווי הכריזה בחודש שעבר על סמארטפון Honor 6 עם תג מחיר נמוך במיוחד וככל הנראה ה-Honor 6X לא יהיה קשור אליו, מה שמעט מבלבל. המכשיר החדש צפוי להחשף ב-16 בדצמבר, אז נקווה לקבל את כל המידע על המכשיר המסקרן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים