לכבוד “שישי השחור”: סמארטפון OnePlus One זמין לרכישה בלי הזמנה לזמן מוגבל

אחד הסמארטפונים הנחשבים של השנה האחרונה (אולי בגלל שהיה זמין דרך מנגנון הזמנות מטופש בלבד), OnePlus One, זמין כעת לרכישה ללא צורך בהזמנה לכבוד מבצעי “שישי השחור” (Black Friday) לצד הנחות על אביזרים נילווים. הסמארטפון של היצרנית הצעירה זכה לביקורות נלהבות והפך לפופולרי גם אצלנו בישראל למרות שניתן להביא אותו רק דרך שירותי שילוח שונים (כלומר, דודים מחו”ל).

על סמארטפון ה-OnePlus One אין הנחה ובחברה מאמינים שהזכות לרכוש אותו היא צ’ופר מספיק טוב לכבוד יום המבצעים הגדול של השנה. את הסמארטפון תוכלו לרכוש ישירות מאתר OnePlus במחיר של $299 לדגם 16GB ו-$349 עבור דגם 64GB. חשוב לציין, חברת OnePlus לא מאפשרת משלוח של הסמארטפון לישראל ותאלצו לעשות שימוש בחברת שילוח או משפחה. ניתן לשלוח את סמארטפון OnePlus One לארה”ב ואירופה ומשם לישראל.

למי שאינו מכיר, סמארטפון ה-OnePlus One עלה לכותרות בזכות תג מחיר אטרקטיבי במיוחד, מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה של מפתחת הרומ-ים הפופולרית בעולם Cyanogen, הקרובה מאוד לנקייה רק עם כמה תוספות חשובות, וכמובן מפרט עצמתי של סמארטפון דגל ללא פשרות.

במסגרת מבצעי Black Friday מוכרת החברה דרך האתר שלה מגוון אביזרים נילווים כמו אזניות, מגני מסך ועוד בהנחות של 10% ו-20%. אם אתם בעלים של ה-OnePlus One שווה לכם לתת הצצה. נציין רק כי ייבוא המכשיר לישראל כרוך יהיה בעלויות מסים נוספות, אלו מוערכות בכ-35%, כך שיש לבחון את כל העלויות לפני שתחליטו על ביצוע הרכישה.

למעבר לחנות – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים