דיווח: סמסונג החלה בייצור ערכת השבבים Apple A9 למכשיר ה-iPhone 7

חברת אפל כבר אוחזת בדוגמיות ראשונות של ערכת השבבים החדשה Apple A9, זו שתהא אחראית ככל הנראה על הפעלתו של סמארטפון האייפון הבא, iPhone 6S או iPhone 7, תלוי במינוח שתבחר אפל בשנה הבאה. בניגוד להערכות המוקדמות לפיהן צפויה אפל לבחור בשירותיה של TSMC הטיוואנית, אתר ETnews הקוריאני מדווח שסמסונג זכתה שוב באמונה של חברת התפוח, והיא זו שתייצר בעבורה את הפלטפורמה, ובדומה לדיווח קודם שעלה כבר ביולי.

ערכת השבבים החדשה תיוצר בתהליך ייצור של 14 ננו-מטר ותירש את מקומה של Apple A8 שנוצרה בתהליך ייצור של 20 ננו-מטר. הפלטפורמה החדשה צפויה להציג צריכת חשמל נמוכה באופן משמעותי – עד 35% פחות, ועיבוד נתונים מהיר בכ-20%. על אף שהקפיצה הטכנולוגית היא לא מהגדולות שראינו בשנים האחרונות, המקורות טוענים שהשינויים אכן יורגשו בעת השימוש.

מזה זמן רב ישנם דיווחים על כך שבאפל מתכוננים לשיתוף פעולה רחב היקף עם יצרנית השבבים TSMC, אם כי בינתיים נראה שהיא לא מצליחה להוות תחליף ראוי לסמסונג. על פי הדיווח, הפעם לא תהיה לאפל ברירה אלא לבחור בסמסונג, שכן TSMC תוכל להכנס לשלב הייצור ההמוני רק באמצע השנה הבאה. עם זאת, ישנה הערכה שבסופו של דבר שתי היצרניות יקחו חלק באספקת הפלטפורמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים