שמועה: Xiaomi תכריז על מכשיר הנושא תג מחיר של 80 דולר

מקור תמונה: Xiaomi, עיבוד: גאדג’טי

אין ספק ששוק הסלולר עשה את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שלו בשנים האחרונות. המסכים הגדולים, המעבדים העצמתיים והמצלמות המתקדמות גרמו למכשירים לתפוס תאוצה ולהגיע למרבית העולם המודרני. אך ישנו גורם נוסף במשוואה, אחד שמשחק תפקיד גדול ומרכזי כמעט בקרב כל צרכני הסמארטפונים כיום – המחיר.

כבר שמענו על מקרים בהם הושקו סמארטפונים בעלי תג מחיר צנוע במיוחד, אך האם מדובר במגמה? מידע המגיע מספקי רכיבים שעובדים עם יצרנית הסלולר Xiaomi, רומז לכך שהענקית מסין צפויה להשיק סמארטפון הנושא תג מחיר של $80 בלבד.

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בפופולריות המכשירים מהשוק הסיני שעשו דרכם אל העולם המערבי. חברות אנונימיות הצליחו בענק עם מכשירי דגל במחיר נמוך ואטרקטיבי, ואפילו סדרת המכשירים Android One, מבית גוגל, שמקורה בארה”ב, הוכרזה במטרה להביא את הסמארטפונים לאיזורים שהתפתחותם הכלכלית לוקה בחסר בעזרת תג מחיר נמוך. רכיבי הסמארטפונים ירדו במחירם ומשכו איתם מטה גם את מחירי המכשירים עצמם, ולכן, לא מעט חברות כמו ZTE ו-Huawei, יוצאות לשוק הבינוני-גבוה עם סמארטפונים זולים שמציעים שילובי חומרה ותוכנה מפתים.

יהיה מעניין לדעת מה Xiaomi, שנושאת את תואר יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם (אם כי יש אלו החולקות על תואר זה), ובולטת בשוק הסמארטפונים עם דגמים כמו Mi4 ו-Redmi Note, תציע במכשיר שצפוי להימכר במחיר זול לכל הדעות. נמשיך לעדכן בכל פרט שיתפרסם בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים