השותפות בין Micromax ל-Cyanogen יוצאת לדרך עם סמארטפון ראשון ב-$140

השותפות החדשה בין חברת Micromax ההודית למפתחת הרומים הפופולרית Cyanogen, במסגרתה זוכה היצרנית לבלעדיות על השקת סמארטפונים המריצים את גרסת אנדרואיד של Cyanogen בהודו, עוררה הדים רבים בתעשיית המובייל של המזרח הרחוק. המכשירים שייוצרו במסגרת שיתוף הפעולה יהיו תחת ליין המכונה Yu וכעת מכריזה Micromax על דגם סמארטפון ראשון ומעניין הנושא תג מחיר אטרקטיבי.

micromax-yu-yureka-cyanogenהכירו את Micromax Yureka, סמארטפון המריץ CyanogenMod (גרסת האנדרואיד אותה מפתחת Cyanogen) עם מפרט לא רע בכלל עבור תג מחיר של כ-$140 הכולל מסך 5.5 אינץ’ HD 720P, ערכת השבבים Snapdragon 615 עם מעבד שמונה-ליבות 64-ביט, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה 16GB, חריץ הרחבה MicroSD, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל, תמיכה בזוג כרטיסי SIM, תמיכה ברשתות דור רביעי מסוג LTE וסוללת 2,500mAh.

סמארטפון ה-Micromax Yureka מריץ את גרסת מערכת ההפעלה CyanogenMod 11 המבוססת על אנדרואיד 4.4.4 KitKat – מדובר באחד הרומים הפופולריים בעולם. כמו כן משלבת החברה גם יכולות התאמה אישית מתקדמות תוך נאמנות לממשק האנדרואיד הנקי. המכשיר יימכר דרך האינטרנט בלבד באמצעות אמזון הודו ואנחנו ממתינים בקוצר רוח לראות את התוצרים הבאים של שיתוף הפעולה בין שתי החברות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים