מתרחבת: פייסבוק משחררת אפליקציה חדשה לקישוט תמונות

הרשת החברתית פייסבוק ממשיכה להעשיר את היצע האפליקציות שלה. לאחר ההשקה המתוקשרת של אפליקציית הצ’אט Slingshot (עימה ניסה צוקרברג להתחרות ב-Snapchat) ואפליקציית Groups המאפשרת תקשור יעיל ומהיר יותר בקבוצות הדיון ברשת החברתית, שוחררה אתמול אפליקציה נוספת, שונה בתכלית מכל קודמותיה, Stickered שמה.

המוצר החדש של פייסבוק לא עושה הרבה, כאשר כל מטרתו היא קישוט תמונות עם אותם “סטיקרים” המזוהים עם אפליקציית ה-Messenger של החברה. הסטיקרים של פייסבוק מהווים תחליף לא מחייב לסמיילים הסטנדרטיים שניתן לשלב בשיחות, וכעת הם זוכים לתשומת לב גדולה יותר כשהחברה קוראת למשתמשים לקשט את תמונותיהם בפרצופים חמודים והבעות פנים שונות.

stickeredאפליקציית Stickered פשוטה מאד לשימוש. הממשק הראשי של היישום הוא למעשה פלט המצלמה (הקדמית או האחורית), עליו ניתן להטמיע מספר לא מוגבל של סטיקרים. עם זאת, פייסבוק לא מחייבת את המשתמש לעשות שימוש במצלמה, כאשר ישנה אפשרות לעיצוב תמונה קיימת מתוך הגלריה האישית. את התוצאה הסופית ניתן לשלוח ישירות לאחד מהחברים דרך אפליקציית Messenger.

השקתה של אפליקציית Stickered מהווה צעד נוסף של הרשת החברתית פייסבוק למען הרחבת עסקיה בתחום המובייל. כמובן שלא תהיה לאפליקציית הסטיקרים השפעה ישירה על כך, אולם היא עשויה לדרבן משתמשים נוספים לעשות שימוש באפליקציית Messenger. את Stickered תוכלו להוריד כבר עכשיו עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד. גרסה למערכת ההפעלה iOS תגיע בקרוב.

להורדת האפליקציה לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים