דיווח: HTC תביא את ערכות השבבים של MediaTek למכשירי שוק בינוני-גבוה

בחודש מרץ הקרוב צפויה היצרנית הטיוואנית HTC להשיק את מכשיר הדגל החדש שלה, ואם נכונות הן השמועות, יורשו של One M8 יהיה רק חלק קטן מקטלוג המוצרים של החברה לחציון הראשון של 2015. על פי עמוד הטוויטר upleaks@, היצרנית תעבוד בשנה הבאה במודל קצת אחר ותאבזר רק את מכשיר הדגל בערכת שבבים מתוצרת קוואלקום האמריקנית.

לאחר שבחנה החברה את ערכות השבבים של שכנתה MediaTek, תחילה עם מכשיר השוק הנמוך-בינוני Desire 310 ומאוחר יותר גם עם מכשירי שוק הביניים Desire 516 ו-Desire 820s, נראה שהיא מוכנה לעלות שלב ולהטמיע אותן גם במוצרים המיועדים לשוק הבינוני-גבוה. צעד שכזה יאפשר לחברה לחסוך בעלויות ייצור ובו בזמן לספק ללקוחותיה מבחר גדול יותר.

לפי פרסומים קודמים, לפחות שלושה מכשירי HTC יראו אור בתחילת השנה: האחד הוא כמובן מכשיר הדגל בעל שם הקוד Hima (בשתי גרסאות – אנדרואיד וחלונות), מכשיר פאבלט – Hima Ultra, וגרסה פשוטה וזולה יותר של מכשיר הדגל – Hima Ace. לטענת המדליף, הגרסה הזולה של מכשיר הדגל, וכך גם הגרסה הסינית של מכשיר הפאבלט, יאובזרו באחת מערכות השבבים החדשות של MediaTek.

אירוע ההכרזה של HTC עשוי להתרחש במהלך תערוכת MWC בתחילת חודש מרץ, אם כי ישנם כבר דיווחים שבדיוק כמו בשנה שעברה, ב-HTC שוקלים לקיים אירוע נפרד מעט לאחר מכן. אנחנו כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים