עדכון למשחק Angry Birds Epic יאפשר למשתמשים לשחק אחד נגד השני

סדרת משחקי Angry Birds כבר מזמן הפכה לשם דבר בתחום המובייל גיימינג, המשחק הראשון יצא אי שם בסוף שנת 2009 והפך למגפה של ממש, תוך שהוא שובר שיאי הורדות. בעקבות ההצלחה יצאו סדרות טלוויזיה, מזכרות וצעצועים על טהרת המלחמה בין הציפורים לחזירים.

בסטודיו המשחקים Rovio, העומד מאחורי סדרת המשחקים המצליחה, מנסים לתת נופח חדש לסדרה הותיקה ושחררו עדכון עבור Angry Birds Epic שבו בפעם הראשונה יתאפשר לשחקנים להילחם אחד בשני. העדכון זמין להורדה למכשירי אנדרואיד דרך Google Play למכשירי iOS דרך האפסטור, ובשלב זה לא ידוע תאריך העדכון עבור משתמשי Windows Phone.

Angry Birds Epic הושק בחודש מרץ האחרון ולקח את הסדרה לכיוון אחר מזה לו הורגלנו טרם לכן, כאשר העדכון החדש מזכיר במשחקיות שלו מעט את סדרת Final Fantasy. המשחק הינו משחק לחימה בתורות, המאפשר לשדרג את הדמויות, את כלי נשק ועוד.

ב-Rovio מסבירים כי המולטיפלייר החדש כולל מצב “ליגה” ואפשרויות לשמור על קצב ההתקדמות ועל רמת הדמות שלכם, כך שמי שיהיה מעוניין לפתח דמות חזקה, בהחלט יוכל לעשות זאת. מצב המולטיפלייר יכול להחזיר לסדרה הוותיקה מעט מן הייחודיות שאבדה ממנה בשנים האחרונות, כך שבקרוב נדע עם התוספת החדשה תיצור את האפקט בו מעוניינת החברה או שיהיה פשוט עוד מאותו הדבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים