וידאו: אנדרואיד Lollipop 5.0 עם ממשק HTC Sense 6

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC הבטיחה בחודש יוני האחרון שתדאג להפיץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.0 למכשירי הדגל שלה, בראשם One M8 ו-One M7, בתוך 90 יום מרגע שחרורה על ידי גוגל. וכעת, לאחר הדלפתן של כמה תמונות בודדות לפני כשבועיים, מספק המדליף LlabTooFeR שני קטעי וידאו המציגים את השינויים להם יזכה ממשק המשתמש Sense 6.

שני קטעי הוידאו הקצרים שהועלו לאתר יוטיוב חושפים שבניגוד לסמסונג ו-LG, שכבר החלו בהפצת העדכון עבור מכשירי הדגל שלהן, HTC שילבה בממשק המשתמש המותאם שלה את מרבית אנימציות המעבר והגלילה שהציגה גוגל עם הגרסה החמישית של מערכת ההפעלה. ועם זאת, החברה מצליחה לשמור על מראה מוכר וייחודי.

פרט לשינויים בעיצוב, ניתן להבחין גם בכמה תכונות חדשות של ממשק המשתמש Sense 6. כך למשל, דרך תפריט הנגישות, באפשרותו של המשתמש לאפיין מחדש את ערכות הצבע. בנוסף, ניתן ליצור מסכי בית קלים ופשוטים יותר לשימוש, אלו יאופיינו באמצעות אריחים גדולים וצבעוניים שישמשו כקיצורי דרך לאפליקציות מערכות וכאלה שהורדו מחנות היישומים.

את העדכון המיוחל צפויה HTC להשיק בארה”ב במהלך חודש ינואר, וההערכה היא שזה יגיע לכלל המשתמשים ברחבי העולם בחודש פברואר. השינויים שביצעה החברה בממשק המשתמש שלה ייתכן שמספקים גם הצצה ראשונה לממשק Sense 7 שישולב במכשיר הדגל הבא, HTC Hima.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים