HP מרעננת את דגם Chromebook 14 עם מסך מגע חדש

מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל תומכת גם במסכי מגע, אמנם היצע המחשבים שנצלו יכולת זו מעטים מאוד. חברת HP החליטה לרענן את מחשב ה-Chromebook 14, שזכה לביקורות שליליות בעיקר בגזרת המסך, עם מסך מגע חדש בגודל 14 אינץ’ וברזולוציית Full HD. הדגם של HP נחשב למעניין במיוחד מכיוון שהוא עושה שימוש במעבד מעולם המובייל ואולי עם המסך החדש יהיה אטרקטיבי יותר.

מפרטו של ה-HP Chromebook 14 החדש זוכה לרענון: הוא עדיין מתבסס על ערכת השבבים Tegra K1 עם מאיץ גרפי בארכיטקטורת Kepler מבית Nvidia, אמנם הזיכרון הפנימי שודרג מ-2GB RAM ל-4GB RAM ונפח האחסון המובנה של 32GB במקום 16GB. לטענת HP הסוללה של ה-Chromebook 14 עדיין תספיק ליותר משמונה שעות עבודה, למרות שילוב המסך החדש.

HP Chromebook 14 זמין כעת לרכישה והשדרוג שלו גרר עלייה במחיר, שיעמוד כעת על $440 במקום $300. לפני שאתם מתלהבים ממחשב Chromebook עם מסך מגע, רק נזכיר שמבחינת ממשק המשתמש אין יותר מידי התאמות שגוגל ביצעה במיוחד עבור מסכים אלו. הוא כן יבוא לעזר במקרים בהם תרצו לעשות שימוש באפליקציות אנדרואיד שמתחילות להגיע למערכת ההפעלה עבור מחשבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים