דיווח: סמסונג עובדת על Galaxy Tab 5 בגודל 10 אינץ’ וטאבלט נוסף זול במיוחד

עונת התערוכות של תחילת 2015 בפתח והדיווחים, הדלפות ושמועות מתגברים מידי יום. הפעם אנחנו מקבלים דיווח מהולנד על כך שסמסונג עובדת על טאבלט 10 אינץ’ חדש שיהיה חלק מסדרת Galaxy Tab 5 – שטרם הוכרזה, המיועדת לשוק הביניים. טאבלט נוסף של סמסונג לגביו נמצאו עדויות עשוי להגיע דווקא בגודל 7 אינץ’ ובמחיר זול במיוחד.

העדויות לטאבלטים החדשים של סמסונג נמצאו באתר Zauba, המבצע מעקב אחר סחורות המיובאות להודו. לפי הרישומים סמסונג ייבאה להודו טאבלט מדגם SM-T555, שאמנם לא מיועד למכירה, אבל הוצהר כי שוויו $354. הזיהוי של הטאבלט מתבסס על דגמי העבר של החברה, כאשר אחד מדגמי סדרת ה-Galaxy Tab 4 בגודל 10 אינץ’ ובעל קישוריות 3G ו-WiFi הינו מדגם SM-T535. אז ניתן להניח ואנחנו מתבוננים בדגם ה-Galaxy Tab 5 העתידי, אותו יתכן ונראה כבר בתערוכת CES 2015 בעוד כשבוע וחצי.

טאבלט נוסף של סמסונג שצץ ברישומי היבוא הינו SM-T116, בגודל 7 אינץ’ ושוויו מוערך ב-$101. זהו ללא ספק מכשיר המיועד לשוק הנמוך וכך גם נחשף לפי אתר מבחן הביצועים GeekBench, שם מצוין כי מפרטו כולל מעבד מרובע-ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM וכי הוא יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4.4.

יצרניות הטאבלטים השונות נמצאות בסוג של צומת דרכים בה הן נאלצות להחליט לגבי גורלם של טאבלטי המיני. הקטגוריה דועכת בעקבות המסכים הגדלים של הסמארטפונים, אמנם בשווקים מתפתחים עדיין יש לטאבלטים קטנים וזולים הצדקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים