דיווח: סמארטפון LG G Flex 2 יוכרז ב-CES 2015 מצויד ב-Snapdragon 810

תערוכת CES 2015 נמצאת ממש מעבר לפינה, ולפי הפרסומים האחרונים נראה שהמלפפון החם הוא דגם חדש של סמארטפון קעור, LG G Flex 2. לפי דיווח חדש, המצטרף לכמה נוספים שקיבלנו בשבועות האחרונים, LG תחשוף את היורש לסמארטפון הקעור שלה מסוף 2013 במהלך תערוכת CES שתתקיים בשבוע הבא, והוא חושף גם כמה פרטים טכניים על המכשיר.

האתר הקוריאני Naver, שמביא את הפרטים, טוען כי LG G Flex 2 יוכרז כשבליבו ערכת השבבים Snapdragon 810 מבית קוואלקום ועם תמיכה ברשתות דור רביעי מסוג LTE. לצערנו, אלו הפרטים היחידים שהאתר מספק, אבל מדובר במידע מעניין מאוד, שכן אם אכן יגיע ה-G Flex 2 עם ערכת שבבים זו, ייתכן והוא יהיה הראשון שמוכרז איתה. זו כנראה גם הסיבה שקוואלקום דאגה לקדם את הכרזת המכשיר בחשבון הטוויטר שלה לפני יומיים.

לפי השמועות, LG תכוון את G Flex 2 להיות מכשיר נגיש יותר, עם מסך קעור קטן יותר מ-6 אינץ’ – ככל הנראה בגודל הנע בין 5 אינץ’ ל-5.5 אינץ’ עם רזולוציית Full HD 1080P. כמובן שאנחנו צפויים לראות את הגב בעל יכולת הריפוי העצמי מופיע גם בדגם החדש. את הפרטים המלאים אודות LG G Flex 2 אנו צפויים לקבל בשבוע הבא, ואנחנו נביא לכם אותם כאן בסיקור מיוחד מתערוכת CES בלאס וגאס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים