דיווח: סמסונג תשיק את Galaxy S6 עם ממשק משתמש המתקרב ל-Nexus 6

בתמונה: Samsung Galaxy S5

חברת סמסונג צפויה להכריז על סמארטפון הדגל הבא שלה, Galaxy S6, בתחילת השנה יעד אפשרי של תערוכת MWC 2015 בחודש מרץ בברצלונה. בינתיים לפי הדיווחים הציגה החברה מאחורי הקלעים של תערוכת CES 2015 באופן לא רשמי את סמארטפון ה-Galaxy S6 לשותפים שלה. השמועות הגדולות ביותר סביב ה-Galaxy 6 היא שסמסונג מכוונת לשינוי משמעותי בעיצוב ולפי דיווח חדש מקוריאה גם בממשק מערכת ההפעלה.

לפי מקורות של אתר BusinessKorea סמסונג עובדת על צמצום של ממשק המשתמש TouchWiz על ידי הסרת אפשרויות לא שימושיות ושיפור של כאלו חשובות. עוד נאמר שבחברה מכוונים לפשט את הממשק לרמתו של ה-Nexus 6, המגיע עם ממשק אנדרואיד נקי לגמרי. לא היינו לוקחים את האמרה זו פשוטה כמשמעה, סביר להניח שגם לא נראה ממשק כמו של מוטורולה הכולל כמה תוספות ושומר על העיצוב המקורי של אנדרואיד.

samsung-cards-ui-leakהמצב היום של TouchWiz טוב מבעבר, אך עדיין ישנם מקרים רבים בהם המכשירים העצמתיים ביותר של סמסונג, אפילו ה-Galaxy Note 4, מגמגמים בניווט בגלל הממשק. צמצום המעורבות של החברה בממשק המקורי של אנדרואיד יעזור כמובן, אך אנחנו סקרנים לדעת מה נקבל בסופו של דבר.

אחת האפשרויות המעניינות הינה הדלפה של evleaks@ מינואר 2014 המראה תמונות מסך של ממשק משתמש חדש לגמרי המכונה “Iconic UX” (עליו החברה כבר רשמה פטנט). ציפינו לראות אותו עם ה-Galaxy S5, אמנם אולי לא היה מוכן בזמן, ואנחנו מקווים שנראה אותו עם ה-Galaxy S6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים