Waze של הטיסות: מייסד אפליקציית הניווט מציג מהפכה במחירי הכרטיסים

לאחר שיצא עם אקזיט ששווה מיליונים עבור אפליקציית הניווט Waze, שנמכרה לגוגל ב-1.1 מיליארד דולר, משקיע אורי לוין באפליקציה שמבטיחה לשנות את הדרך בה אנחנו טסים. FairFly, שהושקה היום (ג’), נועדה למצוא עבורכם את הטיסה המשתלמת ביותר – אחרי שקניתם את הכרטיס.

איך זה עובד? מחירי כרטיסים טיסה משתנים יותר מ-90 פעמים לאחר שהתפרסמו, ורובנו המוחלט לא טורח לבדוק את מחיר הטיסה אחרי שקנה את הכרטיס. FairFly תעקוב עבורכם אחר מחיר הכרטיס אחרי קנייתו, ותמצא את העסקה המשתלמת ביותר בחישוב דמי ביטול וקניית כרטיס חדש במחיר נמוך.

אביאל סימן-טוב, מייסד משותף ומנכ”ל החברה מסביר:

בכ-70% מהמקרים יורד מחיר הטיסה לאחר רכישת הכרטיס. ההפרשים במחירי הכרטיסים מגיעים ל- 822 דולר בממוצע במחלקות העסקים, ועל פי הערכות, לכ-180 דולר בממוצע במחלקות התיירים. בראייה עולמית, מדובר בהיקפים של עשרות מיליארדי דולרים – תשלום עודף שניתן להחזיר לכיסי הצרכנים בכל שנה.

את גרסת הבטא של האפליקציה תוכלו להוריד עבור אנדרואיד ו-iOS כבר עתה, אולם גרסה זו משווה מחירי טיסות בלבד. מנהלי FairFly מבטיחים להרחיב את השירות לתחומי תיירות נוספים בעתיד.

מסורבל במעט וחסכוני בגדול

FairFly עובדת באופן הבא: אתם מורידים את האפליקציה לסמארטפון, מזמינים את כרטיסים הטיסה ושולחים את האישור ל- FairFly שמתחילה לעקוב אחר השינויים במחיר הכרטיס. במידה ונמצאה עסקה טובה יותר לטיסה בעלת מאפיינים דומים, בחישוב הכולל את עלות ביטול הכרטיס, אתם תקבלו התראה. כעת ניתן יהיה לבצע את הביטול והזמנת הטיסה החדשה בעצמכם או להשתמש ב- FairFly שתבצע את ההחלפה עבורכם.

Fairfly-San-Fransisco-Coach

אורי לוין, יו”ר FairFly מוסיף:

אין מרגיז מלגלות שהיית יכול לשלם פחות על הכרטיס שלך. עולם התיירות הוא עולם של ביקושים משתנים והיצע קבוע, עם תנודתיות מחירים מטורפת, שאינה שקופה לצרכן וממקמת אותו בעמדת נחיתות בבואו לבצע הזמנה. אנחנו כצרכנים לא יודעים האם המחיר נכון לעכשיו הוא נמוך או גבוה, ואילו ספקי התיירות מכירים היטב את ההיצע והביקוש ומתאימים את המחירים לביקוש. FairFly פותרת לנו כצרכנים את הבעיה הזו באמצעות ניטור המחיר לאחר שקנינו. אם הוא יירד או שתימצא אלטרנטיבה טובה יותר, נוכל להחליף את הכרטיס ולהשיב את ההפרש לכיסנו, ואם הוא יעלה, הרי לפחות נדע שעשינו את העסקה הטובה ביותר.

חשוב להדגיש, FairFly יעילה במיוחד עבור טיסות ליעדים רחוקים ובמחלקת עסקים, אם אתם נוהגים לטוס בטיסות low cost, השירות יהיה פחות רלוונטי עבורכם, שכן הוא אינו מתאים לטיסות מסוג Non-refundable אליהן משתייכים רוב הצ’ארטרים.

להורדת האפליקציה

בעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד – לחצו כאן להורדה

בעלי מכשירים מבוססי iOS (אייפון\אייפוד\אייפד) – לחצו כאן להורדה

עברו לאתר החברה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים