טאצ’ גרופ תחל בהפצת עדכון Android 5.0 עבור בעלי HTC One M7/M8 בפברואר

עדכון מערכת ההפעלה Android 5 Lollipop מגיע לבעלי מכשירי HTC One M7 ו-One M8 בישראל החל מחודש פברואר, כך הודיעה היום (ד’) היבואנית הרשמית של מוצרי המובייל של החברה הטיוואנית בישראל, טאצ’ גרופ (Touch Group) דרך עמוד הפייסבוק שלה.

על פי פרסום החברה יעודכנו תחילה מכשירי ה-HTC One M8 שנרכשו דרך המשווקים המורשים בייבוא רשמי של טאצ’ גרופ, כאשר החברה קבעה את תאריך ה-6 בפברואר כיום בו תחל לשלוח את העדכון למכשירים. בעלי הדגם הותיק יותר, HTC One M7, יקבלו את העדכון מספר ימים לאחר מכן, ב-9 בפברואר. בטאצ’ גרופ מבהירים כי העדכון יישלח למכשירים באופן הדרגתי, ועל כן, ייתכן כי חלק מהמשתמשים לא יקבלו אותו מיד עם תחילת שליחתו.

החדשות בדבר העדכון עבור מכשירי הדגל של HTC בישראל מגיעות כשבועיים לאחר שהחלה החברה בהפצתו בארה”ב. העדכון כולל שינויים ויזואלים שונים בהשראת שפת העיצוב החדשה של גוגל, Material Design, לצידם שמה HTC דגש על ההתראות המופיעות כעת גם במסך הנעילה, על ממשק ריבוי משימות משודרג ועל אפשרויות חיפוש בתפריטי ההגדרות.

על מנת לעדכן את מכשירכם ברגע שיחל זה להישלח על-ידי החברה, יש לגשת לתפריט ההגדרות (Settings) במכשיר > אודות (About) > עדכוני תוכנה (Software Updates). בעלי מכשיר ה-One M8 יחלו לקבל את העדכון ב-6.2.15 ואילו בעלי ה-One M7 יחלו לקבל את העדכון ב-9.2.15.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים