ללא הכרזה: Galaxy J1 מוצג לראווה באתר המלזי של סמסונג

בלא הודעת הכרזה מסודרת, פנתה הלילה יצרנית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית סמסונג להצגתו של Galaxy J1, סמארטפון שוק נמוך-בינוני המיועד לשווקים מתפתחים. עוד בטרם תנסו להיזכר מהיכן השם הזה מוכר לכם, נציין מראש כי למכשיר החדש אין כל קשר לאותו Galaxy J שהושק לפני קצת יותר משנה כמעין שילוב בין Galaxy S4 ו-Galaxy Note 3.

מפרטו של הסמארטפון, כך על פי המידע המוצג באתר המלזי של החברה, כולל מסך 4.3 אינץ’ ברזולוציה של 480×800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה בתדר 1.2GHz וזיכרון RAM בנפח 512MB. בנוסף, למכשיר רכיב אחסון בנפח 4GB (עם אפשרות הרחבה), מצלמה ראשית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל ומצלמה משנית עם חיישן 2 מגה-פיקסל, זו מאפשרת לכידת תמונות באמצעות תנועות ידיים מוגדרות מראש.

את המוצר החדש שלה מאבזרת סמסונג בחריץ SIM נוסף ובסוללה נשלפת בעלת קיבולת 1850mAh, מה שמאפשר לטענתה עד 10 שעות שיחה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד KitKat 4.4 עליה מולבש ממשק TouchWIZ בגרסה מעודנת יותר מזו שאנחנו מכירים, אך כזו שעדיין כוללת כמה תכונות בולטות, כמו Ultra Power Saving לחיסכון בסוללה.

כלפי חוץ נראה הסמארטפון זהה כמעט לגמרי למכשירים אחרים של החברה. מימדיו: גובה – 129 מ”מ, רוחב – 68.2 מ”מ, עובי – 8.9 מ”מ, משקל – 122 גרם, וכפי שניתן לראות בתמונות – הוא יוצע בצבעים שחור, כחול ולבן. המחיר המומלץ לצרכן טרם נחשף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים