מיקרוסופט משיקה את Office לטאבלטי אנדרואיד וגרסה חדשה של Outlook

חברת מיקרוסופט יוצאת היום בשתי הכרזות חשובות, הראשונה, שתשמח את משתמשי טאבלטים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל: אפליקציות Word, Excel ו-Power Point זמינות כעת להורדה בחינם מחנות הגוגל פליי. בנוסף, הכריזה ענקית התוכנה מרדמונד על אפליקציית Outlook חדשה עבור מכשירי iOS ואנדרואיד.

בדומה לגרסאות ה-iPad, ממשק אפליקציות אופיס לטאבלטי אנדרואיד יכלול את הריבון (הסרט עם התפריטים למעלה) המוכר מגרסת ה-PC, שכפתוריו כמובן הותאמו למסכי מגע. אופיס לאנדרואיד תאפשר עריכה של מסמכי וורד, אקסל ופוואר פוינט בהורדה חינם. יכולות פרימיום נוספות יהיו זמינות לרשומים לשירות Office 365.

מיקרוסופט חשפה גם מעט מנתוני ההורדות של אפליקציות האופיס לאייפד ואייפון, אשר היו למשך תקופה ארוכה מהאפליקציות הפופולריות ב-AppStore. אפליקציות Office עבור iOS הורדו 80 מיליון פעמים ובכך מצליחה מיקרוסופט להראות את מה שטענו זמן כה רב – היא צריכה להיות בכל פלטפורמה כראוי לחברת התוכנה הענקית שהיא.

ההכרזה הגדולה השנייה של מיקרוסופט הייתה על השקת גרסה חדשה של אפליקציית Outlook ל-iOS ואנדרואיד. למעשה, מדובר במיתוג מחדש של אפליקציית Acompli שנרכשה על ידי מיקרוסופט בדצמבר 2014 עבור 200 מיליון דולר. האפליקציה החדשה אמורה לעזור לנהל את המיילים שלכם בקלות יתר וכוללת מגוון התאמות אישיות הכוללות מחוות וכפתורים לנוחות המשתמש.

אפליקציית אאוטלוק החדשה מאפשרת גם גישה מהירה ללוח השנה ומסדרת בתפריטים נפרדים את הקבצים שצורפו למיילים שקיבלתם ואת התכתובות שלכם מול כל איש קשר בנפרד. האפליקציה זמינה להורדה בחינם בחנות ה-App Store עבור אייפון ואייפד ובכרגע בגרסה ניסיונית למכשירי אנדרואיד.

להורדת אפליקציות אופיס לטאבלטים מבוססי אנדרואיד לחצו על הקישור המתאים: וורד \ אקסלפאוורפוינט

להורדת אפליקציית Outlook למכשירים מבוססי iOS – לחצו כאן

להורדת אפליקציית Outlook הניסיונית למכשירי אנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים