HTC מתכננת מכשיר שוק ביניים בשם M8i בעיצוב דומה לזה של מכשיר הדגל One M8

עוד לא הספקנו להתאושש מחרושת השמועות על HTC One M9 ופרטים על מכשיר נוסף כבר מתפרסמים ברשת. יצרנית הסלולר הטיוואנית HTC הולכת לשחרר לשוק סמארטפון חדש השנה, שלפי ההדלפות ייקרא M8i.

השמועות, שטרם קיבלו אישור רשמי, אומרות כי מלבד דגם ה-M9 שמתוכנן לצאת במרץ הקרוב, מתכננת חברת HTC להוציא במהלך 2015 סמארטפון חדש שיזכה לשם HTC One M8i (שם קוד: M8_QL). השם מרמז על דמיון לסמארטפון ה-One M8 של החברה שיצא לשוק כבר במרץ 2014. הדמיון, כנראה בתחום עיצוב המכשיר, מבחינת החומרה, לעומת זאת, ה-HTC M8i יתאים לשוק הבינוני.

htc-one-m8-corner-pic
HTC One M8

על פי המדליף upleaks@, שפרסם את הפרטים, מפרטו של One M8i יכלול מעבד מסוג Qualcomm Snapdragon 615 עם מעבד 64 ביט בעל שמונה ליבות מסוג Cortex-A53, כאשר ארבע ליבות מגיעות למהירות של 1.7GHz, והיתר מגיעות רק למהירות 1GHz.

למרבה הצער, שאר הנתונים הנוגעים למפרט המכשיר נשארו חסויים לפי שעה, אך בחירת ערכת השבבים מלמדת כי נוכל לראות שינויים נוספים בחומרה בהשוואה ל- HTC One M8. על פי הערכות אתר stuff.tv, יהיה המכשיר בעל זיכרון RAM נמוך יותר ורזולוציית תצוגה נמוכה מזו של אחיו הגדול.

הפרטים, כאמור, ראשוניים ומסתמכים על שמועות בלבד בזמן זה, כך שבינתיים נאלץ לחכות למוצא פיו של upleaks@ או מדליף אחד כדי ללמוד עוד על מה שענקית הסלולר הטיוואנית מתכננת עבורנו השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים