הצצה ראשונה: Samsung Galaxy S II עם מעבד כפול-ליבה, אנדרואיד 2.3 ומסך Super AMOLED Plus

חברת סמסונג חשפה הלילה באופן רשמי את מכשיריה החדשים, שיוצגו במהלך תערוכת MWC 2011, כאשר הבולט ביניהם הינו ה-Samsung Galaxy S II (או Galaxy S2) – טלפון אנדרואיד 2.3 עם ממשק המשתמש TouchWiz 4.0 של החברה, אשר נראה טוב מאי-פעם. כצפוי, ה-Galaxy S2 מתהדר במעבד כפול ליבה במהירות 1GHz – ככל הנראה מבית היוצר של סמסונג (המידע לא אושר), ויחד עם זיכרון פנימי של 1GB RAM אין ספק כי מדובר במכשיר מהיר במיוחד. עוד כולל מפרט המכשיר מסך 4.27 אינץ’ מסוג Super AMOLED Plus ברזולוציה של 800X480, זוג מצלמות – אחורית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל (עם צילום HD 1080p) וקדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל לשיחות וידאו, שבב NFC, בלוטות’, GPS ועוד. עוצמת העיבוד של ה-Galaxy S II מאפשרת לו לצלם ולנגן תכני Full HD, ובאמצעות אפליקציית ה-AllShare מבוססת ה-DLNA, לשתף תכני מולטימדיה באמצעות WiFi.

הגלקסי S2 זכה להיות הסמארטפון הראשון מבית סמסונג עם ממשק ה-TouchWiz 4.0, ממשק שבגרסאותיו הקודמות הוחלף על ידי רבים מבעלי מכשירי ה-Galaxy S, אולם הפעם לא נראה כי זה יהיה המצב. TouchWiz שופר משמעותית מהבחינה הויזואלית – הצבעים נעימים מאוד לעין ופחות בוהקים, ויותר חשוב – הוא פשוט מהיר. לצד שלל השדרוגים בממשק ישנם גם שיפורים משמעותיים במרכזיות השונות (Reader, Music ו-Social), כאשר הבולטת ביותר היא ה-Game Hub, שככל הנראה תנסה לתת פייט ל-PlayStation Suite של סוני אריקסון.

איכות הבניה של המכשיר – גם כן נקודת חולשה גדולה של קודמו בסדרה – שודרגה באופן משמעותי, וגבו עשוי מפלסטיק קשיח בעל הרגשה פשוט מצויינת. שילובם של השידרוגים השונים, החומרה האיכותית ומשקלו (116 גרם) ועוביו (8.49 מ”מ), גורמים ל-Samsung Galaxy S II להיראות אטרקטיבי ביותר.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים