מסתמן: iPad Pro יכלול 4 רמקולים בתצורת סטריאו

אייפד פרו מול אייפד אייר 2 ואייפד מיני 3 (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

לא מעט אנו שומעים אודות השקה אפשרית של דגם נוסף בעל מסך גדול יותר שיצטרף לליין הטאבלטים מבית אפל, וכעת דולף לרשת כיסוי ל-iPad Pro, אשר תומך ומאמת חלק עיקרי מן ההשערות לגבי המכשיר.

iPad-Pro-in-Stereoתמונת הכיסוי המודלף, המגיעה לאתר הטכנולוגיה nowhereelse, מתיימרת להגיע ממקור אמין ומציגה כיסוי פלסטיק פשוט, אשר עשוי להתאים לאייפד בגודל ״12.2-12.9״, בהתאם לשמועות האחרונות. עם זאת, הפרט המעניין ביותר בתמונה הינה חיתוך מלבני הנמצא ב-4 פינות המכשיר, אשר נראה כי הותאם ל-4 רמקולים (שניים בחלקו העליון של המכשיר ושניים בחלקו התחתון) בתצורת סטריאו הצפויים להשתלב במכשיר.

אין בדיווח זה כל חדש, אמנם התמונה המודלפת עשויה לאשר במידה מסויימת את ההשערות הקודמות אשר נמסרו בדיווחנו הקודם בנושא. לצד שני צמדי רמקולים, אנו עשויים לראות גם עט סטיילוס מיוחד מתוצרת אפל, אשר ימכר כאביזר נלווה לטאבלט המגודל, ולא ככלי המחייב את המשתמשים לבצע בו שימוש.

את ה-iPad Pro אנו צפויים לראות ברבעון השני של 2015, כאשר הכרזתו עשויה להגיע כבר במרץ הקרוב והשקתו עשויה לקחת חלק לצד השקתו הקרבה של השעון החכם מבית החברה, Apple Watch הנחשק, באפריל 2015. אין ספק כי אפל הבינה כי הגודל מהווה פקטור משמעותי, ולאחר הקפיצה המשמעותית בגודל המסך בליין מכשירי ה-iPhone, גם ליין טאבלטי החברה יעבור רענון לא קטן, עם הוספה של דגם למשתמשים ה״כבדים״.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים