הדלפות חדשות ממשיכות לאשר פרטים ישנים אודות HTC One M9

תמונה: קונספט

בעוד השמועות על מוצר הדגל החדש של סמסונג ממשיכות להציף את הרשת לקראת הכרזתו הרשמית בתערוכת MWC 2015, הפרטים אודות HTC One M9 של המתחרה הטיוואנית עדיין מעטים ודלילים. והנה, קצת יותר משבועיים לפני אירוע החשיפה שעתיד להתקיים בברצלונה, טוען המדליף upleaks@ כי ברשותו נתוני המפרט הסופיים של המוצר.

לפי הפוסט שפורסם באתר הבית של המדליף, HTC One M9 צפוי להגיע בחודש מרץ עם מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD ופלטפורמת Snapdragon 810. ערכת השבבים החדשה של קוואלקום, נזכיר, כוללת מעבד 64 ביט (עם ארבע ליבות Cortex-A57 בתדר 2.0GHz וארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.5GHz), רכיב זיכרון בנפח 3GB ומאיץ גרפי עצמתי מסוג Adreno 430.

המדליף מוסיף וטוען שהחברה תציע שני דגמים של הסמארטפון לבחירה: האחד עם רכיב אחסון בנפח 32GB והשני עם רכיב אחסון בנפח 64GB, כאשר לשניהם יכולת להרחבת זיכרון באמצעות כרטיס חיצוני מסוג microSD. המכשיר עשוי להגיע בנוסף עם סוללת 2840mAh, רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית BoomSound של החברה ותמיכה בקישוריות LTE Category 6 (דור 4.5).

הפרטים המעניינים יותר נוגעים כמובן למערך הצילום. המדליף מציין בדבריו מצלמה ראשית עם חיישן 20.7 מגה-פיקסל, ובכך הוא מחזק את דיווחו של LlabTooFeR, מפתח מוכר המקורב לגורמים בחברה, שטען לשילובו של חיישן T4KA7 החדש מבית טושיבה. יחד עם זאת, מסכימים הדיווחים כולם כי מלפנים תשולב מצלמת UltraPixel עם חיישן ברזולוציית 4 מגה-פיקסל.

אירוע ההכרזה של HTC יתקיים ב-1 במרץ, וסביר להניח שעד אז נוכל לקבל פרטים נוספים ואולי גם כמה תמונות אמיתיות של המכשיר. בינתיים, תוכלו להסתפק בסט של תמונות קונספט שעוצבו בהשראת ההדלפות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים