סמסונג מפרסמת סרטון טיזר ראשון של סמארטפון ה-Galaxy S6

בעוד שמענו עד כה מספיק פרטים אודות מכשיר הדגל הבא של סמסונג, ה-Galaxy S6, לא קיבלנו עד כה כל פרט רשמי אודות המכשיר מלבד הופעתו בהזמנה ששלחה החברה לאירוע ההכרזה שיערך ב-1 במרץ, יום לפני פתיחת תערוכת המובייל MWC 2015 בברצלונה. באותה הזמנה קיבלנו הצצה מרומזת לקיומו של דגם נוסף למכשיר, לו אנו קוראים כרגע בשם Galaxy S6 Edge, הצפוי להתהדר בשוליים קמורים משני צידי המכשיר.

דרך חשבון הטוויטר הרשמי של החברה, פירסמה מוקדם יותר היום (ו’) סמסונג וידאו קצר בן 17 שניות בו היא קוראת למצייצים המתמידים לדבוק בהאשטאג TheNextGalaxy# כאשר הם מדברים על ה-Galaxy S6. סמסונג ידועה בפעילותה ברשתות החברתיות, כאשר בשנה שעברה שברה שיאים עם הסלפי הממומן האולטימטיבי של אלן דג’נרס בטקס פרסי האוסקר ששבר שיאי ריטווטים.

הסלפי של אלן דג'נרס וסמסונג
הסלפי של אלן דג’נרס וסמסונג

הוידאו אינו מציג פרטים ספציפיים אודות המכשיר, אולם ניתן לראות סמל המייצג את מה שעשויה להיות המצלמה האחורית במכשיר, כאשר במהלך הפרסומת נאמרים משפטים הרומזים לדגש ששמה סמסונג על המצלמה בסרטון הפרסומת: “A Great Vision” ו-“A Unique View”.

המצלמה המודגמת בוידאו, שהפכה גם לסמליל המייצג של חשבונה הרשמי של סמסונג בטוויטר, תואמת לזו שהוצגה בתמונות מודלפות רבות שראינו עד כה. מדובר במצלמה בעלת אופי מרובע עם פינות מעוגלות העוטף חיישן עגול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים