דיווח: LG G4 יוכרז באפריל על מנת להימנע מתחרות ישירה ב-Galaxy S6

תערוכת מובייל העולמית, MWC 2015, נמצאת מעבר לפינה ותחל ב-2 במרץ בברצלונה. השמועות סביב המכשירים החדשים שיוצגו בה בשיאן, כאשר סמארטפוני הדגל Samsung Galaxy S6 ו-HTC One M9 מככבים, אמנם היורש של מכשיר השנה מבית LG בולט בהעדרו. דיווח חדש המגיע מקוריאה מסביר מדוע את ה-LG G4 לא נראה בברצלונה.

LG Electronics החליטה לא לחשוף את ה-G4 בתערוכת MWC בברצלונה במרץ. המכשיר עשוי להיות מושק באפריל“, מספר מקור בחברת LG המצוטט בדיווח. הוא ממשיך ומסביר: “סמסונג משיקה בדרך כלל את סמארטפון הדגל שלה ברבעון הראשון של השנה ואפל ברבעון השלישי. אנחנו צריכים זמן באמצע על מנת לעורר הד גדול יותר“. הדיווח החדש מצטרף לאחד אחר מסוף ינואר, אז קבלנו אישור ,לכאורה, מבכיר בחברה שלא הזדהה, על כך שלא נראה את ה-G4 בתערוכת המובייל העולמית.

מדובר באותה האסטרטגיה של LG מהשנה שעברה עם סמארטפון הדגל G3 שהוכרז במאי – אז כמובן הצליח לה. התחרות ראש בראש קשה מאוד, במיוחד שנראה כי גם HTC מעלה הילוך השנה. הסיכון הגדול הוא, שאם נאמין לכל השמועות, סמסונג הולכת להציג מהפך משמעותי עם סמארטפון ה-Galaxy S6, מה שעשוי לגרום להתלהבות בקרב משתמשים רבים ולתת להם סיבה מספקת לשדרג. לאחר מכן יהיה קשה לשכנע משתמשים לנטוש את המכשיר החדש שרכשו ולעבור ל-LG G4 מוצלח ככל שיהיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים