סוני חושפת בטעות את טאבלט Xperia Z4 Tablet לפני תערוכת MWC 2015

מחברת סוני היפנית ציפינו לנוכחות די מנומנמת בתערוכת המובייל העולמית MWC 2015 שתחל בשבוע הבא, כאשר לפי השמועות סמארטפון הדגל הבא שלה לא יוצג שם. לשמחתנו, טעות קטנה של סוני חושפת בפנינו לראשונה את הטאבלט הבא של החברה, Sony Xperia Z4 Tablet, שככל הנראה יוכרז רשמית בברצלונה.

את ה-Xperia Z4 Tablet חשפה סוני בטעות דרך אפליקציית Xperia Lounge שלה ומיד לאחר מכן הסירה אותו משם, אך לא לפני שהספיקו להיתפס עדויות. התמונה מציגה את פרופיל הטאבלט שנראה דקיק ביותר, ומהטקסט בעמוד המוצר ניתן להסיק שהוא גם יהיה קל מאוד. עוד נכתב ש-Xperia Z4 Tablet יהיה בעל מסך ברזולוציית 2K ועם “המעבד החדיש והמהיר ביותר”, סביר להניח שמדובר בערכת השבבים Snapdragon 810 מבית קוואלקום.

לפי השמועות, הטאבלט יהיה מרשים במיוחד עם מסך בגודל 10.1 אינץ’, זיכרון פנימי 4GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB, חריץ הרחבה MicroSD ועמידות במים ואבק. מערכת ההפעלה של ה-Xperia Z4 Tablet תהיה אנדרואיד 5.0 Lollipop ישירות מהקופסה. סוני צפויה להכריז על הטאבלט ביומה השני של תערוכת MWC 2014 (יום ג’ בשבוע הבא).

Xperia-Z4-Tablet_2-315x560


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים