אפליקציית SoundHUD מחזירה את ההשתקה לאנדרואיד

SoundHUD היא אפליקציה חדשה שמחזירה את תכונת ההשתק האהובה שהוסרה בעדכון Lollipop לאנדרואיד. אחת הטענות הגדולות ביותר כלפי הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה היא העדרה של תכונת ה״השתק״ – בגרסאות הקודמות של המערכת ניתן היה ללחוץ על מקש הנמכת הווליום עד להשתקת הצלילים ומעבר למצב רטט, ולחיצה נוספת הייתה מכבה את הרטט ומעבירה את המכשיר למצב השתק. תכונה זו אינה קיימת עוד ב-Lollipop.

הנמכת הווליום עד למינימום אמנם תעצור את הצלילים אך עדיין תגרום למכשיר לרטוט, רטט שלעיתים משמיע צליל חזק יותר מההתראה עצמה. למען האמת, גוגל לא הסירה את האפשרות לכבות את הרטט, אך הטמיעה אותה בצורה מתוחכמת יותר – במסך הגדרות השמע ניתן לבחור ב-״ללא״, שישתיק את כל ההתראות והרטט, או ב-״עדיפות״, שמציג רק התראות שהוגדרו מראש כחשובות. בשני המצבים ניתן גם לקבוע את משך הזמן בו המכשיר יהיה מושתק (לדוגמה: השתקה לשעתיים עבור פגישה חשובה).

SoundHUDעל הנייר, תכונת ההשתקה החדשה שהטמיעה גוגל נשמעת נהדר, מתוחכמת ועוצמתית יותר מהקודמת, אך למעשה קיים בה פגם אחד גדול במיוחד: כאשר המכשיר מושתק, נורית ההתראה לא תופעל עבור התראות חדשות ולא קיימת שום דרך לבדוק האם התקבלו התראות ללא הדלקת המכשיר. בגרסאות הקודמות ניתן היה להשתיק את המכשיר ולהתעדכן בהתראות החדשות בעזרת מבט חטוף לנורית ההתראה, תצורה בה נהגו רבים להשתמש – אך היא אינה זמינה עוד.

SoundHUD  פותרת את הבעיה בצורה הבאה: היא מחליפה את חלון הגדרת השמע המובנה במכשיר באחד משלה בו קיימת האפשרות להשתיק את המכשיר. אחד היתרונות הגדולים של האפליקציה הוא שהיא אינה דורשת הרשאות רוט (Root), כך שהיא זמינה להורדה עבור כל המכשירים המריצים את גרסת אנדרואיד העדכנית.

אם ברצונכם להוריד את האפליקציה החדשה לחצו כאן, היא זמינה בחינם עבור תקופת התנסות של 14 יום. אם ברצונכם לרכוש את הגרסה המלאה, תאלצו להיפרד משישה שקלים חדשים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים