סמארטפון ה-Xperia M4 Aqua עשוי להגיע לתערוכת MWC בשבוע הבא

בתמונה: Sony Xperia M2

תערוכת המובייל הגדולה של השנה, MWC 2015, תיפתח בשבוע הבא בברצלונה ועימה תצגנה יצרניות הסמארטפונים הגדולות את המוצרים החדשים שלהן. סוני אמנם לא צפויה להכריז על מכשיר דגל חדש בתערוכה, אולם מספר מוצרים חדשים אותם תציג עשויים לכלול גם דגם חדש לסמארטפון שוק ביניים – Xperia M4 Aqua.

המידע מגיע מתוך מסמכים רשמיים, לכאורה, המעידים על עדכוני גרסאות של המכשיר לאנדרואיד 5.0. המסמכים (בתמונות מטה) חושפים מידע גם אודות מכשיר הטאבלט החדש, Xperia Z4 Tablet, אותו צפויה סוני להציג בתערוכה גם כן.

מתוך שם המוצר המופיע במסמך – Xperia M4 Aqua, ניתן להסיק כי מדובר יהיה בדגם חדש לגרסת המכשיר ששוחררה באוגוסט 2014, Xperia M2 Aqua, המספקת הגנה מירבית מפני מים בתקן IP65/68. אף שלא עבר זמן רב מאז הושקה הגרסה האחרונה של המכשיר, ייתכן ובסוני בחרו לאחד את שני דגמי המכשירים לאחד כחלק מהצמצומים שמנסה לערוך החברה במחלקת המובייל המפסידה.

דגם ה-Xperia M2 המקורי, שלא סיפק הגנה מירבית מפני מים, הוצג לראשונה בתערוכת MWC בשנה שעברה, כך שלא יהיה זה מפתיע לחזות בדגם חדש בתערוכה הקרובה. לצד ה-M4 Aqua אנו מצפים לראות טאבלט חדש ואת מכשיר ה-Xperia E4, עליו הכריזה סוני לאחרונה באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים