סוני רומזת על השקת Xperia Z4 Tablet – “דק יותר, קל יותר ובהיר יותר”

ענקית האלקטרוניקה היפנית סוני פרסמה תמונת טיזר בחשבונות הרשתות החברתיות שלה, בה היא מציגה מכשיר דקיק לצד הכיתוב: “דק יותר, קל יותר ובהיר יותר. הכל יחשף ב-2.3.15“. סביר להניח שמדובר בטאבלט ה-Xperia Z4 Tablet העתידי של החברה, שצפוי להיות ההכרזה הגדולה שלה בתערוכת MWC 2015.

טאבלט ה-Sony Xperia Z4 Tablet הודלף לפני יומיים (יום רביעי) בטעות על ידי סוני עצמה, אז גילינו שיהיה בעל מסך ברזולוציית 2K. לפי השמועות הטאבלט יהיה בגודל 10.1 אינץ’ ועם המעבד המהיר ביותר בשוק, יותר מסביר להניח שיהיה מצויד בערכת השבבים Snapdragon 810 מבית קוואלקום, לאור ההכרזה של שיתוף פעולה בין החברות.

לצערנו, לצד טאבלט הדגל החדש, לא נראה את סמארטפון הדגל החדש של סוני. את ה-Xperia Z4 תחשוף החברה, ככל הנראה, רק בעוד מספר חודשים תוך מעבר להשקה של סמארטפון דגל אחד בשנה. החברה כן צפויה להציג בתערוכת MWC עוד שני סמארטפונים לשוק הביניים: Xperia E4, עליו הכריזה לאחרונה באופן רשמי ואת Xperia M4 Aqua שהודלף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים