הודלפה: פרסומת Huawei Watch – שעון חכם יוקרתי מריץ Android Wear

פרסומת שהודלפה לרשת חושפת את השעון החכם Huawei Watch, המכשיר הלביש הראשון של הענקית הסינית שיהיה מבוסס על פלטפורמת Android Wear של גוגל. לפי הפרסומת, השעון של Huawei מוצג כאביזר יוקרתי, הממשיך את הטרנד אותו החלה אפל עם השעון העתידי שלה והמשיכה עם LG, שחשפה לאחרונה את ה-Watch Urbane.

“עיצוב נצחי. חכם בפנים”, זהו הסלוגן שבחרו בוואווי לשעון אותו עונד בתמונה גבר מעונב. החברה העניקה לשעון מראה קלאסי, הדומה מאוד לזה של שעון יד רגיל. מה שתורם למראה הוא צורת המסך העגולה, המבנה המתכתי וגם הרצועה המתכתית.

Images-of-Huawei-Watch-leak (1)

על הפרסומת נכתב במפורש שהשעון מריץ את מערכת ההפעלה ההפעלה Android Wear, מה שתואם את הדיווחים האחרונים, אמנם סותר את התייחסות העבר של מנכ”ל וואווי. הוא רמז בשנה שעברה שה-Huawei Watch יהיה מכשיר עצמאי, בדומה לשעון ה-Gear S של סמסונג, מה שידרוש שילוב של קישורתי סלולרית.

Android Wear לא תומכת בקישורית סלולרית או ביצוע שיחות, מה שהוביל את סמסונג לפנות ל-Tizen ואת LG להשיק גרסה נפרדת של Watch Urbane עם LTE. יתכן והחברה תבחר במהלך דומה לזה של LG.

חברת Huawei תערוך מחר (יום א’) אירוע מקדים לתערוכת MWC 2015 בברצלונה, במהלכה תחשוף את המכשירים אותם תציג בביתן שלה בתערוכה. צוות גאדג’טי יהיה בברצלונה ויעדכן באתר על כל ההכרזות המעניינות וכמובן הצצות ראשונות למוצרים שיוצגו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים