הוכרז: Acer Liquid M220 – סמארטפון Windows 8.1 ב-350 שקלים

חברת אייסר (Acer) היא הראשונה לפצוח במחול ההכרזות מתוך תערוכת המובייל MWC שנערכת השבע בברצלונה. החברה הכריזה הבוקר (א’) על הסמארטפון הראשון שלה המבוסס על מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 עם דגם ה-Acer Liquid M220.

עיצוב המכשיר מנסה לקחת פן ייחודי באמצעות מסגרת המשלבת פס כסוף דמוי מתכת מצידי המכשיר, כאשר מסגרת פלסטיק בצבעים משולבת בקדמת הסמארטפון. באייסר מציינים כי המכשיר יאפשר שדרוג למערכת ההפעלה Windows 10 בעתיד, כך שגם מי שירכוש אותו כעת עם מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט בגרסה 8.1, לא יישאר מאחור כאשר תוצג מערכת ההפעלה החדשה. “זהו הרגע הנכון עבור אייסר להיכנס לסביבת Windows Phone הגדלה כיום בפופולאריות ומציגה אחידות בין כל הפלטפורמות”, ציין ST Liew, נשיא חטיבת הסמארטפונים בחברה.

מפרטו של ה-Acer Liquid M220 כולל מסך 4 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 480×800, המעניקה צפיפות של 233 פיקסלים לאינץ’ בודד, מעבד בעל שתי ליבות בתדר 1.2GHz, זיכרון פנימי של 512MB RAM, נפח אחסון בגודל 4GB הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס חיצוני מסוג microSD, מצלמת 5 מגה-פיקסל ראשית בגב המכשיר עם פוקוס אוטומטי ופלאש, מצלמה משנית בעלת חיישן 2 מגה-פיקסל בקדמת המכשיר, סוללה בקיבולת 1300mAh ואפשרות לדגם בעל תמיכה ב-Dual SIM.

המכשיר יושק במהלך חודש אפריל בשווקים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA) בצבעים שחור ולבן ובמחיר התחלתי של 79 אירו, הם כ-350 שקלים לפי שערי ההמרה הקיימים במועד ההכרזה על המכשיר.

acer-liquid-m220-back


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים