ה-Apple Watch יחליף את מפתחות הרכב

כשהשקת השעון החדש מבית אפל מתקרבת, פרטים חדשים על ייחודיותו לעומת שאר השעונים החכמים נחשפים, או לפחות משוערים. אפל הודיעה כבר לפני מספר חודשים כי גם היא תציע שעון חכם ברבעון הראשון לשנת 2015.  אותה הודעה הגיעה בעת ההכרזה על זוג האייפונים החדשים שלראשונה הראו שינוי כיוון בתפיסתה של אפל, כאשר זו החליט להשיק שתי גרסאות בגודל המסך, לאחר שנים שסירבה לגעת במימדי הסטנדרט שלה.

נראה כי אווירת השינוי מתחילה להשפיע גם על שאר מוצריה, ביניהם השעון החכם, עבורו תערוך אפל אירוע מיוחד בשבוע הבא, כאשר בניגוד לשעון החכמים המוצעים לנו כיום, רוצה החברה לקחת את המוצר הלביש שלה צעד אחד קדימה. מלבד הפעולות הסטנדרטיות שכולנו מכירים מהמוצרים הקיימים, כמו מד צעדים ומד דופק (בנוסף לתצוגת השעון), מנכ”ל החברה טים קוק בישר כי השעון יוכל גם להניע את הרכב הביתי שלנו.

לשלוט ברכב מהשעון שעל היד

Apple-Watch-250pxמדובר בפיתוח שישולב בשעון ויתממשק עם רכבים בעלי מערכת CarPlay, שאיך לא, גם היא מבית אפל. מדיווחים עלה בעבר כי אפל עובדת על פיתוח רכב ייחודי משלה בו תשולב המערכת אך פרטים נוספים לגביו טרם נחשפו.  זה רק טבעי ונוח, וגם לא ראשוני עבור הענקית מקופרטינו, שמכשיריה יתמכו במוצרים שרק היא מייצרת ומספקת.

מסתמן כי אפל הולכת לכיוון בו לא נצטרך לקחת איתנו שום דבר לכל מקום שנלך, מאחר ושיטת התשלום תעבור ל-Apple Pay דרך השעון, ועכשיו גם הנעת הרכב תגיע אליו, מה שיחסוך מאיתנו את הצורך לקחת איתנו את הארנק והמפתחות ביציאה מהבית.  אם זהו אכן הכיוון, נצטרך לזכור להטעין את השעון כל לילה במידה והשמועות על אורך חיי הסוללה נכונות, אך מצד שני, ריבוי משתמשים שיעברו לשיטה הזו ייצור לחץ על אפל להגדיל את חיי הסוללה משמעותית בדורות הבאים.

נכון להיום, אפל לא היחידה, או הראשונה, שתטמיע את הטכנולוגיה הזו בשעון החכם שלה, מאחר ו-LG כבר הציגה מכשיר עובד בתערוכת CES2015, בשיתוף פעולה עם חברת הרכב Audi.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים