Huawei מציגה: פאבלט 7 אינץ’ הדק בעולם

גולת הכותרת של חברת Huawei בכנס MWC 2015 הייתה אומנם בתחום המחשוב הלביש עם צמיד Talkband ושעון חכם חדשים, אבל לצידם הוצג גם טאבלט דקיק, מרשים ומעניין לא פחות, שאפילו הצליח לשבור שיא. המכשיר החדש נושא את השם MediaPad X2, מגיע בעובי 7.28 מילימטרים ומתהדר באפשרויות שיחה של טלפון, מה שמזכה אותו בתואר “פאבלט 7 אינץ’ הדק בעולם”, אך יש לו גם לא מעט להציע מבחינת מפרט ועיצוב.

הפאבלט בעל הגוון המתכתי מופעל באמצעות ערכת שבבים Kirin 930 הכוללת מעבד 64 ביט עם שמונה ליבות בתדר 2.0GHz, וישווק בשתי גרסאות: גרסה כסופה עם 2GB זיכרון RAM ו-16GB שטח אחסון פנימי וגרסה זהובה עם 3GB RAM ו-32GB שטח אחסון פנימי. ביחס לגזרתו הדקיקה, המכשיר הוא בעל סוללה בקיבולת מרשימה ביותר של 5,000mAh שעל פי החברה מספיקה ליום שלם של שימוש כבד.

מסך 7 האינץ’ של הפאבלט מגיע עם רזולוציית תצוגה של 1,200×1,920 היוצרת צפיפות של 323 פיקסלים לאינץ’ וזווית צפיה של עד 178 מעלות. ענקית הטכנולוגיה הסינית לא התפשרה גם בגזרת המצלמה והתקינה במכשיר החדש שלה זוג מצלמות מרשימות, מצלמה אחורית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל, ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל.

עד כה, ה-MediaPad X2 של Huawei נראה מבטיח ביותר, וכעת רק נותר לחכות למועד יציאה לשוק, וחשוב מכך – למחירים.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים