GoPro, מאחוריך: Xiaomi מכריזה על מצלמת אקסטרים במחיר 64 דולר

יצרנית הסמארטפונים הצעירה Xiaomi הכריזה על מצלמת אקסטרים חדשה שמחירה עומד על 64$ בלבד. המצלמה, אשר נושאת את השם Yi Action Camera, מציעה מספר תכונות מעניינות – ביניהן צילום וידאו ברזולוציית Full HD במהירות של 60 פריימים לשנייה, בנוסף לעמידות במים. חיישן התמונה שלה הוא Exmor R BSI CMOS המיוצר ע”י סוני, והוא כולל כמות נאה של 16 מגה-פיקסלים.

ל-Yi Action Camera קיימים מספר יתרונות חשובים על פני ה-Hero, מתחרתה העיקרית מבית יצרנית מצלמות האקסטרים הידועה GoPro. בעבור פחות מחצי המחיר, המצלמה של Xiaomi מציעה גוף קל יותר (72 גרם לעומת 111 גרם), סוללה גדולה יותר, ושטח אחסון גדול יותר (העומד על 64 גיגה-בייט, כפול מזה של Hero). שתי המצלמות מסוגלות לצלול לעומק של עד 40 מטרים – די והותר לכל פעילויות הספורט האתגרי.

Xiaomi-Yi-Camera

למצלמה החדשה קיימת גם תחרות מכיוון לא צפוי – השוק הסיני מציע מצלמה בשם SJ4000, מצלמה המיוצרת ע”י חברה עלומה שמחירה דומה לזה של Yi Action Camera. מצלמה זו הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות בשל היותה תחליף זול למוצרי GoPro, והיא מציבה תחרות קשה למצלמה של Xiaomi על התואר “מצלמת האקסטרים המשתלמת ביותר”.

בעבור 16$ דולר נוספים תוכלו לקבל גם “מוט סלפי” – אביזר צילום עצמי שהפך פופולרי מאוד ברחבי העולם. המצלמה צפויה להימכר בקרוב ברחבי סין, וככל הנראה תישאר שם – בדומה לשאר המוצרים הנלווים של Xiaomi, ביניהם ראוטרים, סוללות גיבוי ואפילו מטהר אוויר.

לעמוד המצלמה באתר של Xiaomi (בסינית) – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים