אפל תשיק בקרוב את iPad Mini 4 עם מעבד משופר ויכולות WiFi מתקדמות

אי שם בשלהי 2014, באירוע המדיה של אפל שהתרחש באוקטובר האחרון, השיקה החברה את iPad Air 2 ו-iPad Mini 3, עדכונה האחרון לסדרת הטאבלטים הפופולרית. טאבלט הדגל של החברה, האייפד אייר 2, הכיל שינויים ועדכונים רבים, ביניהם מעבד חדש ומתקדם במיוחד, קורא טביעות אצבע ועוד.

בניגוד אליו, האייפד מיני בדורו השלישי זכה לעדכון מינימלי ביותר, אשר הסתכם בהוספת קורא טביעות אצבע וכן צבע נוסף לסדרת המיני, צבע הזהב. מלבד עדכונים מינימליים אלו, לא זכתה סדרת המיני של טאבלטי החברה לשינוי משמעותי, כאשר גם כוח העיבוד של הטאבלט נשאר זהה לטכנולוגיה של השנה הקודמת.

כעת, על פי שמועות המגיעות לאתר MacRumors, צפויה אפל להכריז בקרוב על iPad Mini 4, כאשר זה יכיל מספר שינויים מהותיים על מנת שיעמוד בקו אחד עם שאר מכשירי החברה. בין העדכונים נמצא שיפור לכוח העיבוד של המכשיר, כאשר מעבדו ישודרג לשבב ה-Apple A8, אותו נמצא גם ב-iPhone 6 וב-iPhone 6 Plus, יכולות ה-WiFi של המכשיר ישודרגו גם הן כאשר המכשיר יתמוך ב-802.11ac.

נכון לזמן זה לא ניתן לאמת את השמועות במאת האחוזים, אך אין ספק כי מדובר בעדכון הנדרש לסדרת טאבלטי המיני מבית החברה, שכן כיום משלמים לקוחות החברה 100 דולר יותר בעבור קורא טביעות אצבע ותו לא, בהשוואה לדגם ה-iPad Mini 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים