סקר גולשים: איך אתם רואים טלויזיה?

היום, יותר מאי פעם, זמינים התכנים אותם נבקש לצרוך במגוון רחב של פלטפורמות. שירותי VOD מתקדמים מצד חברות הכבלים והלווין כמו גם שירותי הזרמת תכנים בדמות נטפליקס, HULU ואמזון עושים דרכם לקהלי יעד הולכים וגדלים, בעוד רבים בוחרים בצפיה ישירות ממסך המחשב או בשימוש במחשב האישי ובכלים חיצוניים נוספים, כדי להעביר את התוכן מעולם האינטרנט, היישר אל המסך הגדול בסלון.

צפיה בטלויזיה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, אולם כל אחד עושה זאת בדרך אחרת. עבור אלו מכם המומחים בתחום, שהקימו מערכות מתוחכמות יותר ופחות, כמו גם עבור אלו שמצאו פתרונות פשוטים לצפיה בתוכן, החלטנו להציג בסקר השבועי שלנו את נושא הטלויזיה.

שתפו אותנו בבחירה שלכם לצפיה בתכנים – האם אתם נותנים לספקי שירותים כמו HOT ו-Yes לדאוג להציג לכם את התכנים היישר מהממיר הביתי, האם החלטתם להזרים תכנים מהמחשב ישירות או דרך סטרימר למסך הגדול, או שמא החלטתם להתחבר לשירותים שאינם זמינים באופן רשמי בישראל, כדוגמת נטפליקס.

שתפו אותנו בדרכים שלכם לצפות בטלויזיה ואם יש לכם דרך מקורית שתרצו לשתף עם חבריכם לאתר, הרגישו חופשי לעשות זאת דרך מערכת התגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים